گروه بندی و برنامه کامل بازی های جام جهانی 2014 برزیل ...

شاید این فکر به ذهن شما هم رسیده باشد که خوب حالا که قرارِ با آرژانتی بازی کنیم اصلا ساعت چند و چه روزی بازی برگزار میشه؟!

برای همین ما برنامه ی کامل بازی های جام جهانی را به همراه گروه بندی ها و اینکه تیم های اول و دوم هر گروه بعد از صعود باید مقابل تیم های کدام گروه قرار بگیرند را برایتان در چند تصویر به صورت گرافیکی آوردیم تا حساب کار دستتان بیاید. با این روش میتوانید تا فینال را ببینید که چه تیم هایی از چه گروه هایی بالا میآیند و به میخورند. پیشنهاد میکنیم زودتر به ادامه ی مطلب بروید و خودتان ملاحظه بفرمایید.

در ضمن فقط این نیست و ما تاریخ برگزاری بازی ها را به همراه ساعت و شهر و ورزشگاه محل بازی برایتان نوشتیم و این ها را هم تا فینال میتوانید ببینید.

  ادامه مطلب ...

رئال مادرید با شکست دادن بارسلونا قهرمان جام حذفی (کوپا دل ری) شد + گزارش کامل

پس از اینکه سال گذشته بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و در مجموع بازی رفت و برگشت  با نتیجه ی 7 بر 0 از بایرن مونیخ شکست خورد همه میگفتند که دوران بارسلونا دیگر تمام شده است و حالا به نظر میرسد که دیگر واقعه دوران بارسا تمام شده و نسل طلایی و ستاره هایش رو به افول گذاشته اند.

 آخرین ال کلاسیکوی فصل در چارچوب فینال جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه مستایا برگزار شد که این بار رئال مادرید در اولین پیروزی فصل مقابل رقیب دیرینه صاحب جام شد و گرت بیل این بار نقش کریستیانو رونالدو در سال 2011 را برای آنچلوتی ایفا کرد.



 **  نحوه ی چینش ترکیب هر دو تیم مانند تصویر شماره ی 3 (چهار -  سه - سه ( 4 - 3 - 3 )) در این صفحه بود:

ترکیب بارسلونا : پینتو ، آلوز ، بارترا (الکسیس) ، ماسچرانو ، آلبا (آدریانو) ، بوسکتس ، ژاوی ، فابرگاس (پدرو) ، اینیستا ، نیمار ، مسی
ترکیب رئال مادرید : کاسیاس ، کارواخال ، په په ، راموس ، کوئنترائو ، آلونسو ، مودریچ ، ایسکو (کاسمیرو) ، دی ماریا (ایارا) ، بیل ، بنزما (واران)

 

ادامه مطلب ...

ترکیب تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید را در بازیِ مقابل هم شما بچینید !!

پیرو مطلبی که در سایت پابال با عنوان "اگر شما سرمربی بودید!" قرار گرفت ، اکنون برای سومین بار میخواهیم این ایده را اجرا کنیم و شما باید ترکیب هر کدام از تیم هایی را که دوست دارید از بین دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ که چهارشنبه 03/02/1393 ( اردیبهشت 93 ) ساعت : 23:15  قرار است برگزار شود بچینید!

این بازی ها از سری رقابت های جام باشگاه های اروپا و دیدار رفتِ مرحله ی نیمه نهایی سال 2014 هستند که یک بازی دیگر هم انجام خواهد شد اما این بازی مهمتر و حساس تر است.

هم اکنون به این مطلب که در بالای همین صفحه آن را با عنوان "شما سرمربی تیم باشید و ترکیب بچینید" هم مشاهده میکنید بروید و تصویر ترکیب مورد نظر خود را انتخاب و ترکیب را با توجه به شماره های داخل تصویر بچینید.

به ادامه ی مطلب بیایید ...

 

ادامه مطلب ...

فولاد خوزستان قهرمان شد و پرسپولیس نایب قهرمان ، استقلال هم پنجم ...

در هفته ی سی اُم و آخر لیگ برتر ایران به نام خلیج فارس ، فولاد خوزستان موفق شد در تبریز گسترش فولاد را شکست دهد و قهرمان این دوره ی لیگ شود. البته این قهرمانی به لطف پیروزی سپاهان بر نفت به دست آمد زیرا اگر نفت تهران میتوانست سپاهان را شکست دهد با توجه به تفاضل گل بهتری که داشت قهرمان میشد.

در دیگر بازی این هفته هم پرسپولیس توانست استقلال اهواز را شکست دهد و اگر فولاد در تبریز به تساوی میرسید این پرسپولیس بود که قهرمان میشد. استقلال تهران هم در بازی دیگرِ همزمان در این روز با نتیجه 3 بر 1 از تراکتورسازی شکست خورد تا علاووه بر از دست دادن قهرمانی ، به رده ی پنجم سقوط کند و حتی سهمیه ی آسیا هم نگیرد. با توجه به این نتایج پرونده ی آخرین هفته ی لیگ برتر هم بسته شد تا فصل بعد و حالا باید منتظر جام جهانی و رقابت همین بازیکنان با تیم های مطرح جهان باشیم ...




 

ادامه مطلب ...

صعود بایرن و حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا ... + جزئیات کامل

بایرن مونیخ که در زمین منچستر یونایتد به تساوی یک بر یک رسیده بود با یک تساوی صفر صفر هم میتوانست به مرحله بعد صعود کند و این منچستر بود که به زدن گل در خانه ی بایرن نیاز داشت. اما از همان ابتدای بازی توپ و میدان در اختیار بایرن بود و اینطور به نظر میرسید که بایرن نیاز به گل داد! در نیمه ی اول هیچ گلی به ثمر نرسید و دو تیم به همان نتیجه ی بازی رفت قناعت کردند. در نیمه ی دوم منچستر حملات خود راآغاز کرد و در دقیقه ی 57 پاتریس اورا با سوپر گلی که گرفتنش حتی برای نویر ، بهترین دروازه بان جهان هم غیر ممکن بود منچستر را امیدوار کرد و باعث شورُ شوق منچستری ها شد.





اما این گل فقط دو دقیقه دوام داشت زیرا مانژوکیچ کروات در دقیقه 59 با پاس فرانک ریبری گل تساوی را با یک ضربه سر به ثمر رساند. این پایان کار نبود و توماس مولر 9 دقیقه ی بعد و در دقیقه ی 68 موفق شد پاس آرین روبن را با یک ضربه بسیار آرام و ساده به گل تبدیل کند. اما بایرن که با گل خوردن از منچستر موتورش راه افتاده بود با حرکت انفرادی آرین روبن در دقیقه ی 76 به گل سوم رسید تا کار برای منچستر تمام شود و بدین ترتیب بایرن با نتیجه ی 4 بر دو در موجموع به دور بعد راه یافت.


ادامه مطلب ...

رئال مادرید و چلسی به سختی به نیمه نهایی صعود کردند! + جزئیات کامل ...

رئال مادرید اسپانیا که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود دورتموند را در زمین خود با نتیجه ی 3 بر 0 شکست دهد ، اینبار به آلمان آمده بود تا در مقابل تماشاگران معروف دورتموندی ها جشن صعود بگیرد اما با دو گلی که در نیمه نخست از دورتموند دریافت کردند باعث شد تا به خود بیایند و دورتموند را که در بازی رفت بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت نداشت دست کم نگیرند. در نیمه ی دوم اما دورتموند با وجود حملات گسترده اش بر روی دروازه رئال و ضربات سهمگین لواندوفسکی که سال پیش 4 گل به رئال زده بود ، نتوانست کاری از پیش ببرد و بازی با همان نتیجه به پایان رسید تا این پیروزی تلخ نصیب دورتموندی ها شود و در نهایت با نتیجه ی سه بر دو از لیگ قهرمانان اروپا حذف شوند ...





در دیگر بازی مرحله برگشت لیگ قهرمانان اروپا هم چلسی انگلستان که با نتیجه ی 3 بر 1 از پاری سن ژرمن شکست خورده بود ، توانست این تیم را با نتیجه ی دو بر صفر شکست دهد تا در نهایت با نتیجه ی سه بر سه و با لطف گل زده در خانه حریف به نیمه نهایی برود. از نکات جالب این بازی مصدومیت هازارد در همان ابتدای بازی و جایگزینی او با شورله بود که یک توفیق اجباری شد! زیرا شورله ای که به اجبار به زمین آمده بود هر دو گل چلسی را به ثمر رساند تا مسبب این پیروزی و صعود شود.

 

ادامه مطلب ...