صعود بایرن و حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا ... + جزئیات کامل

بایرن مونیخ که در زمین منچستر یونایتد به تساوی یک بر یک رسیده بود با یک تساوی صفر صفر هم میتوانست به مرحله بعد صعود کند و این منچستر بود که به زدن گل در خانه ی بایرن نیاز داشت. اما از همان ابتدای بازی توپ و میدان در اختیار بایرن بود و اینطور به نظر میرسید که بایرن نیاز به گل داد! در نیمه ی اول هیچ گلی به ثمر نرسید و دو تیم به همان نتیجه ی بازی رفت قناعت کردند. در نیمه ی دوم منچستر حملات خود راآغاز کرد و در دقیقه ی 57 پاتریس اورا با سوپر گلی که گرفتنش حتی برای نویر ، بهترین دروازه بان جهان هم غیر ممکن بود منچستر را امیدوار کرد و باعث شورُ شوق منچستری ها شد.





اما این گل فقط دو دقیقه دوام داشت زیرا مانژوکیچ کروات در دقیقه 59 با پاس فرانک ریبری گل تساوی را با یک ضربه سر به ثمر رساند. این پایان کار نبود و توماس مولر 9 دقیقه ی بعد و در دقیقه ی 68 موفق شد پاس آرین روبن را با یک ضربه بسیار آرام و ساده به گل تبدیل کند. اما بایرن که با گل خوردن از منچستر موتورش راه افتاده بود با حرکت انفرادی آرین روبن در دقیقه ی 76 به گل سوم رسید تا کار برای منچستر تمام شود و بدین ترتیب بایرن با نتیجه ی 4 بر دو در موجموع به دور بعد راه یافت.


 




اما در دیگر بازی شب دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، اتلتیکو مادرید توانست شگفتی ساز شود و بارسلونا را حذف کند!




بازیکنان آتلتیکو مادرید در این دیدار سراپا حمله شدند و خیلی زود با ضربه کوکه در دقیقه 6 گلزنی کند. بازی طوفانی آتلتیکو به حدی بود که این تیم در نیمه نخست چهار بار تیرک دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد و موقعیت‌های زیادی از دست داد. البته بارسایی‌ها به لطف حرکات انفرادی نیمار و مسی در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان به پایان برسد . در نیمه دوم بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و حتی می‌توانست با ضربه مسی به گل برسد که موفق نبود. آبی و اناری‌ها که خود را حذف شده می‌دیدند، سراپا حمله شدند اما راه به جایی نبردند تا آتلتیکو مادرید با ارائه یک بازی زیبا و منظقی با نتیجه یک بر صفر بارسلونا را شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. به این ترتیب بارسلونا پس از هفت بار پیاپی نتوانست به جمع چهار تیم برتر اروپا راه یابند.






همانطور که در زیر می بینید آمار کامل دو بازی شب اول مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان را در دو تصویر آورده ایم. در دو تصویر زیر شما میتوانید جزئیات بسیار کاملی از این بازی ها را مشاهده کنید.

به عنوان مثال: ترکیب اصلی ، جزئیات بازی ، کارت زردها ، کارت قرمزها ، پنالتی ها و تعویض ها و ...

ما تمامی جزئیات بازی را به صورت گرافیکی و با نمایشی بسیار زیبا برایتان آورده ایم. میتوانید ببینید که بازیکن ها در چه دقایقی گل زدند ، کارت گرفتند و یا تعویض شدند و چه بازیکن هایی به صورت فیکس بازی کردند و ...

همینطور درصد مالکیت توپ ، خطا ها ، تعداد تکل ها ، شوت داخل چهار چوب ، آفساید ، کرنر ، شوت خارج چهارچوب و ...





آمار کامل بازی بایرن مونیخ و منچستر یونایتد مادرید

اگر تصویر واضح نیست بر روی آن کلیک نمایید :



نحوه ی چینش ترکیب بایرن مونیخ در این مسابقه مانند عکس شماره 5  (چهار - دو - سه - یک ( 4 - 2 - 3 - 1 )) در این صفحه بود.

و ترکیب منچستر یونایتد هم مانند عکس شماره 5  (چهار - دو - سه - یک ( 4 - 2 - 3 - 1 )) در این صفحه بود.











آمار کامل بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا

اگر تصویر واضح نیست بر روی آن کلیک نمایید:




نحوه ی چینش ترکیب بارسلونا در این مسابقه مانند عکس شماره 3  (چهار -  سه - سه ( 4 - 3 - 3 )) در این صفحه بود.

و ترکیب اتلتیکو مادرید هم مانند عکس شماره  3  (چهار -  سه - سه ( 4 - 3 - 3 )) در این صفحه بود.








نظرات 1 + ارسال نظر
fateme پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 16:22 http://perspolisezelzele6.blogfa.com/

سلام
من لینکت کردم
توهم اگه دلت خواس بلینکم
با این اسم ...♥پرسپولیسو عشـــقه♥...
http://perspolisezelzele6.blogfa.com/

لینک شدی دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد