یوونتوس رکورد تاریخ سری آ را شکاند و قهرمان شد! + گزارش کامل

در فصل سال 2014 - 2013 لیگ ایتالیا موسوم به سری آ ، تیم پرافتخار و محبوب ایتالیایی موفق شد با کسب 102 امتیاز قهرمان سری آ شود و ضمن کسب این قهرمانی رکورد تاریخ سری آ را هم بشکند و اولین تیم تاریخ لقب بگیرد که توانست بیشتر از 100 امتیاز در یک فصل کسب کند. این قهرمانی مقتدرانه میتواند سکوی پرتابی برای یووه ای ها پس از رسوایی های تبانی و سقوط به دسته دو باشد و شاید از این پس این تیم را دوباره در سطح اول اروپا ببینیم ...



اما این فصل لیگ ایتالیا به دو نیم فصل اول و دوم تقسیم میشود. نیم فصل اول که رمی ها حماسه آفریدند و با پیروززی های پی در پی و کسب رکوردهای بی نظیر یکی از بهترین تیم های اروپایی بودند و نیم فصل دوم که این بار یوونتوسی ها شاهکار کردند و علاوه بر جبران امتیازات عقب افتاده در نیم فصل اول ، جلو هم افتادند و در نهایت قهرمان شدند. هرچند امسال لیگ ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا که به شکلی اعتبار و عیار هر لیگ را مشخص میکند حضور موفقی نداشتند و تمامی تیم هایشان خیلی زود حذف شدند اما این فصل نوید بازگشت دوباره ی سری آ به اروپاست.

 

ادامه مطلب ...

اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد! + گزارش کامل

اتلتیکو مادرید با مربی جوان خود - سیموئه - بالاتر از رئال و بارسا ایستاد و عنوان قهرمانی این فصل لالیگا را بعد از سال ها از چنگ رئال و بارسا درآورد. این قهرمانی از این جهت ارزشمند است که ارزش مالی بازیکنان اتلتیکو اصلا قابل مقایسه و با هزینه هایی که رئال مادرید و بارسلونا کردند نیست و همچنین این نکته هم جالب است که اتلتیکو در بازی های رو در رو مقابل این دو تیم هم نمایش خوبی داشت. در کل این فصل لیگ اسپانیا فصل شگفتی سازیِ اتلتیکو بود که از ابتدا صدرنشین لالیگا بود و سرانجام هم قهرمان شد.



آمار و جزدیات آخرین بازی لالیگا در فصل 2013 - 2014 بین بارسلونا و اتلتیکو مادرید

برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :




اما در بازی مهم هفته ی آخر این لیگ اتلتیکو باید مقابل بارسلونا بازی میکرد. بارسایی که فقط 3 امتیاز با اتلتیکو فاصله داشت و اگر موفق به شکست اتلتیکو میشد میتوانست قهرمانی را از این تیم پس بگیرد و با گل زیبایی که در ابتدای بازی سانچز به ثمر رساند بسیار امیدوار هم شدند اما اتلتیکو در ابتدای نیمه ی دوم با ارائه ی یک بازی زیبا و هیجان انگیز موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و این نتیجه علی رغم حملات گسترده ی بارسلونا پا بر جا ماند تا اتلتیکو جشن قهرمانی را بر پا کند ...

 

ادامه مطلب ...

قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا + گزارش کامل و جدول

تیم بایرن مونیخ در حالی جشن قهرمانی اش را پس از پیروزی مقابل اشتوتگارت برگزار کرد که از مدتها پیش قهرمانی این تیم قطعی شده یود و این فصل یکی از زود هنگام ترین قهرمانی های تاریخ بوندسلیگا اتفاق افتاد.

این قهرمانی در حالی اتفاق افتاد که مدیران بایرن مونیخ پس از بیرون فرستادن یوپ هاینکس و در حالی که وی سه جام معتبر را برای بایرن کسب کرده بود ، پپ گوآردیولا را در راستای برنامه ی بلند مدت خود به بایرن آورده بودند تا میراث به جای مانده از تاکتیک لوئیس فن گال سرانجام به گوآردیولا برسد.



برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :



در فصل 2013 - 2014 ، بایرن مونیخ دو مرحله را تجربه کرد: نخست اقتدار و نمایش قدرت خود در بوندسلیگا که خیلی زود توانست رقیب دیرینه خود دورتموند را کنار بزند و قهرمانی را برای خودش قطعی کند و دوم پس از قطعی شدن قهرمانی که بایرن افت شدیدی کرد و چندین بازی خود را از جمله بازی با رئال در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد.

البته این فصل برای بایرن همراه با چالش هایی نیز همراه بود که از ان جمله میتوان به حبس مدیر بایرن (اولی هوینس) به دلیل فرار مالیاتی به مدت سه سالُ نیم در زندان!

و چالش تاکتیکی بایرن هم در این فصل قرار گرفتن فیلیپ لام در پست هافبک دفاعی و کنار شواین اشتایگر بود که البته به دلیل نبود دفاع راست جایگزین برای لام ، در تمام بازی ها جای خالی یک دفاع راست 6 دنگ احساس میشد و میتوان این تغییر پست را اشتباه گوآردیولا خواند ...

 

ادامه مطلب ...

قهرمانی منچسترسیتی در لیگ انگلستان ... + گزارش کامل و جدول

لیگ برتر انگلستان در حالی با قهرمانی منچسترسیتی به اتمام رسید که تیم همشهری قهرمان یعنی منچستر یونایتد در شوک بازنشستگی سر الکس فرگوسن به سر میبرد. در این فصل لیگ برتر انگلیس برای اولین بار پس از سالها منچستریونایتد در جمع مدعی های قهرمانی وجود نداشت و هیچ خطری را برای رقبای پیشین خود به وجود نیاورد و یک تیم کاملا بی آزار بود و این از صدقه سری مویس بود!




به هر حال سیتی قهرمان شد و لیورپول هم که پس از سالها از زیر سایه ی رقیب همیشگی اش بیرون آمده بود این بار گرفتار همشهری رقیب خود شد و تنها با کم آوردن دو امتیاز قافیه ی قهرمانی را باخت. چلسیِ مورینیو هم نتوانست کاری از پیش ببرد و همانطور که خودش در ابتدای فصل گفته بود شانس زیادی برای قهرمانی نداشت. آرسنال هم که امسال با سنت شکنی آرسن ونگر چند بازیکن مطرح خریده بود تنها در ابتدای فصل در نتایج موفق بود و در ادامه روند نزولی را طی کرد.

جدول کامل لیگ انگلستان به همراه بهترین گلزنان این فصل از لیگ را در ادامه مطلب مشاهده کنید ...

 

ادامه مطلب ...

اسامی بازیکنان دعوت شده ی تیم های ملی فوتبال به جام جهانی 2014 + پیراهن ها!

در این پست اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم های ملی فوتبال را قرار میدهیم. این پست تا زمانی که تمام تیم های معروفی که در جام جهانی حضور دارند اسامی بازیکنان خود را معرفی کنند آپدیت میشود.

پس هر وقت که خواستید به این صفحه بیایید و ببینید که چه بازیکنانی برای بازی در تیم ملی محبوب تان دعوت شده اند و قرار است بازی کنند. با توجه به اینکه هر تیم فقط 23 بازیکن میتواند به تیم ملی دعوت کند و توانایی تغییر در لیست (به هر دلیلی!) را ندارد ، پس این لیست ها نهایی هستند و تنها این بازیکنان هستند که میتوانند در تیم ملی خود در جام جهانی بازی کنند.

همچنین علاوه بر لیست بازیکنان عکس پیراهن تیم های ملی را هم قرار دادیم تا بدانید که پیراهن اول ، دوم و سوم هر تیم چه شکلی است.

نخستین تیم معروفی که اسامی بازیکنان نهایی اش را اعلام کرد هم میزبان این رقابت ها یعنی برزیل بود. ترکیب این تیم محبوب را در همینجا ببینید و مابقی تیم ها را در ادامه مطلب ...




Be Creative


بازیکنان دعوت شده ی تیم ملی فوتبال برزیل به جام جهانی 2014 برزیل.

سرمربی : لوئیس فیلیپه اسکولاری.

(لیست نهایی است):



دروازه بانان: جفرسون (بوتافاگو) - خولیو سزار (تورنتو) - ویکتور (اتلتیکو ) .

مدافعین: دانته (بایرن مونیخ) - داوید لوئیز (چلسی) - انریکه (ناپولی) - تیاگو سیلوا (پاریسن ژرمن) - دانی آلوز (بارسلونا) - مایکون (آاس رم) - مارسلو (رئال مادرید) - مکسول (پاریسن ژرمن) .

هافبک‌ها: فرناندینیو (منچسترسیتی) - هرنانس (اینتر) - لوئیز گوستاوو (وولفسبورگ) - اسکار (چلسی) - پائولینیو (تاتنهام) - رامیرس (چلسی) - ویلیان (چلسی) .

مهاجمین: برنارد (شاختار دونتسک) - فرد (فلومیننزه) - هالک (زنیت) - جو (اتلتیکو) - نیمار (بارسلونا) .


ادامه مطلب ...

ویدئو و تصویر متحرک شوت های باورنکردنی دیوید بکهام !!

محال است کسی این ویدئو را برای اولین بار ببیند و دهانش از تعجب باز نماند! در این ویدئو شما دیوید بکهام را میبینید که لب ساحل مشغول آشامیدن نوشیدنی است و کسی در حال فیلم برداری از او.

فیلمبردار که احتمالا دوست بکهام است به او پیشنهاد یک کار جالب را میدهد! سه توپ را به دیوید بکهام میدهد و از او میخواهد که این سه توپ را داخل سطل های زباله ای که حدود 50 تا 60 متر از او فاصله دارد شوت کند و دیوید بکهام هم این کار را قبول میکند و انجام میدهد. اینکه بکام میتواند این کار را انجام دهد یا خیر را دیگر خودتان در ویدئو ببینید اما من فقط این را به شما بگویم زمانی که دیوید بکهام در اوج دوران فوتبالی خود بود و ضربات کاشته و شوت های بی نظیری میزد میگفتند که او روزانه 10 هزار ضربه ی کاشته تمرین میکند !!



منتظر بمانید تا عکس کاملا لود شود,
یا با کلیک بر روی آن در صفحه ی جدید مشاهده اش کنید.




 شما هم میتوانید این فیلم را به صورت لینک مستقیم دانلود کنید و هم میتوانید به صورت آنلاین مشاهده کنید. در ضمن قسمتی از این فیلم را به صورت یک عکس متحرک (عکس بالا!) آماده کردیم تا کاربرانی که سرعت اینترنت پایین دارند یا کاربرانی که میخواهند موضوع فیلم را متوجه شوند از روی این عکس حساب کار دستشان بیاید. این تصویر با فرمت گیف (gif) .است و حجم بسیار کمی دارد و همچنین لازم به توضیح است که در این عکس قسمت زیادی از ویدئو به سرعت نمایش داده میشود.

 

ادامه مطلب ...