یوونتوس رکورد تاریخ سری آ را شکاند و قهرمان شد! + گزارش کامل

در فصل سال 2014 - 2013 لیگ ایتالیا موسوم به سری آ ، تیم پرافتخار و محبوب ایتالیایی موفق شد با کسب 102 امتیاز قهرمان سری آ شود و ضمن کسب این قهرمانی رکورد تاریخ سری آ را هم بشکند و اولین تیم تاریخ لقب بگیرد که توانست بیشتر از 100 امتیاز در یک فصل کسب کند. این قهرمانی مقتدرانه میتواند سکوی پرتابی برای یووه ای ها پس از رسوایی های تبانی و سقوط به دسته دو باشد و شاید از این پس این تیم را دوباره در سطح اول اروپا ببینیم ...



اما این فصل لیگ ایتالیا به دو نیم فصل اول و دوم تقسیم میشود. نیم فصل اول که رمی ها حماسه آفریدند و با پیروززی های پی در پی و کسب رکوردهای بی نظیر یکی از بهترین تیم های اروپایی بودند و نیم فصل دوم که این بار یوونتوسی ها شاهکار کردند و علاوه بر جبران امتیازات عقب افتاده در نیم فصل اول ، جلو هم افتادند و در نهایت قهرمان شدند. هرچند امسال لیگ ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا که به شکلی اعتبار و عیار هر لیگ را مشخص میکند حضور موفقی نداشتند و تمامی تیم هایشان خیلی زود حذف شدند اما این فصل نوید بازگشت دوباره ی سری آ به اروپاست.

 

 




این هم جدول پایان فصل سری آ در فصل 2013 - 2014 با نمایش تیم های سقوط کننده به لیگ پایین تر و صعود تیم ها به لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا و پلی آف ... و همینطور پنج بازی آخر هر تیم که با تساوی (D) ، پیروزی (W) و یا شکست (L) به اتمام رسید. (همانطور که می بینید یوونتوس پنج بازی آخرش را برده ...)



و تیم منتخب سری آی ایتالیا در همین فصل: همانطور که مشاهده میکنید یوونتوس 4 نماینده در این لیست دارد ...


دروازه بان: کانسیلی.

مدافعین: ...

هافبک‌ها: ...

مهاجمین: ...



برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :





برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :






یک تصویر گرافیکی برای تیم قهرمان!

لیست تمام بازیکنان یوونتوس در این فصل به همراه : سن بازیکن ، قد ، وزن (کیلو) ، تعداد بازی ، گل زده ، کارت زرد و قرمز گرفته ، امتیاز و نمرات کسب کرده و ملیت و ...



 سیستم و ترکیب معمول یووه که در این فصل به کار گرفته شده لیست بازیکنان فیکس این تیم در این فصل که شامل این بازیکنان است :


دروازه بان: جان لوئیجی بوفون.

مدافعین: چلینی - بونوچی - بارزاگلی.

هافبک‌ها: آندره آ پیرلو - ویدال - آساموآ و ...

مهاجمین: لورنته - کارلوس ته وز.



برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :



نحوه ی چینش ترکیب یوونتوس در این فصل مانند عکس شماره 2  (سه - پنج - دو ( 3 - 5 - 2 )) در این صفحه بود.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد