ترکیب بازی رئال مادرید و بارسلونا را شما بچینید ! - نتیجه بازی ...

پیرو مطلبی که در سایت پابال با عنوان "اگر شما سرمربی بودید!" قرار گرفت ، اکنون برای اولین بار میخواهیم این ایده را اجرا کنیم و شما باید ترکیب بازی رئال مادرید و بارسلونا را که دوشنبه 04/01/1393 ( فروردین 93 ) ساعت : 00:30 ( اشتباه نکنید! بازی یکشنبه است اما چون نیم ساعت بعد از دوازده شد در واقع بامداد دوشنبه حساب میشود ... ) قرار است برگزار شود را بچینید!

هم اکنون به این مطلب که در بالای همین صفحه آن را با عنوان "شما سرمربی تیم باشید و ترکیب بچینید" هم مشاهده میکنید بروید و تصویر ترکیب مورد نظر خود را انتخاب و ترکیب را با توجه به شماره های داخل تصویر بچینید.

اگر هنوز متوجه نشدید که موضوع از چه قرار است به ادامه ی مطلب بیایید ...

 

ادامه مطلب ...

اگر شما سرمربی تیم بودید! ترکیب مورد علاقه تان کدام بود؟!

از این پس چند روز قبل از هر بازی مهم - چه داخلی و چه خارجی - یک پست در صفحه ی نخست سایت پابال قرار میگیرد که از شما میخواهد ترکیب مورد علاقه تیم خود را بچینید. برای همین منظور ما نمودار گرافیکیِ سیستم های معروف بازی در فوتبال را رسم کردیم و هر سیستم را شماره گذاری کردیم. هر وقت که پست مربوطه در سایت قرار گرفت ، فقط کافیست به این صفحه مراجعه کرده و شماره ی استراتژی ترکیب خود را انتخاب و بازیکن ها را بر اساس شماره ی آنها در هر تصویر ، در کامنت (نظرات) همان پست بنویسید.

اگر عاشق مربی گری هستید به ادامه مطلب بروید تا شگفت زده و هیجان زده شوید ...

  ادامه مطلب ...

باز هم تکرار آرسنال بایرن و باز هم تکرار پیروزی بایرن ! + نتایج + گلزنان برتر + ...

در دیدارهای برگشت جام قهرمانان اروپا ( مرحله یک هشتم نهایی ) و در یکی از مهم ترین بازی ها، دو تیم بایرن مونیخ آلمان و آرسنال انگلستان مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار به نوعی تکرار دیدار سال قبل در همین رقابت ها بود که در آن بازی بایرن در زمین آرسنال با نتیجه سه بر یک پیروز و اما در زمین خود دو بر صفر شکست خورده بود که در نهایت با قانون گل زده در خانه حریف به مرحله ی بعد صعود کرده بود و در پایان قهرمان هم شده بود. اما در این مسابقه که دیدار رفت آن با نتیجه ی دو بر صفر به سود بایرن به پایان رسیده بود، آرسنال باز هم به امید تکرار نتیجه ی سال قبل و شکست بایرن به آلیانس آرنا آمده بود.

 

ادامه مطلب ...

سه هفته ی پایانی لیگ پس از سی و پنج روز تعطیلی ! + جدول و برنامه بازی ها

به دلیل حضور نمایندگان ایران در جام آسیا و بازی تدارکاتی تیم ملی ، سه هفته ی پایانی لیگ برتر ایران به مدت 35 روز تعطیل شد تا تکلیف قهرمان در سه بازی آخری که به صورت همزمان انجام خواهند شد مشخص شود. اما در هفته ی آخرِ قبل از تعطیلی اتفاقات جالبی در لیگ افتاد که باعث شد تعداد مدعیان قهرمانی بیشتر شود و سایر تیم ها از این پس باید پرسپولیس را هم رقیب جدی خود برای کسب عنوان قهرمانی به حساب بیاورند.

 

ادامه مطلب ...