باز هم تکرار آرسنال بایرن و باز هم تکرار پیروزی بایرن ! + نتایج + گلزنان برتر + ...

در دیدارهای برگشت جام قهرمانان اروپا ( مرحله یک هشتم نهایی ) و در یکی از مهم ترین بازی ها، دو تیم بایرن مونیخ آلمان و آرسنال انگلستان مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار به نوعی تکرار دیدار سال قبل در همین رقابت ها بود که در آن بازی بایرن در زمین آرسنال با نتیجه سه بر یک پیروز و اما در زمین خود دو بر صفر شکست خورده بود که در نهایت با قانون گل زده در خانه حریف به مرحله ی بعد صعود کرده بود و در پایان قهرمان هم شده بود. اما در این مسابقه که دیدار رفت آن با نتیجه ی دو بر صفر به سود بایرن به پایان رسیده بود، آرسنال باز هم به امید تکرار نتیجه ی سال قبل و شکست بایرن به آلیانس آرنا آمده بود.

 

 



در ترافیک بازیکنان در بایرن ، توماس مولر و تونی کروس بر روی نیمکت نشسته بودند و این در حالی ست که لواندوفسکی هم از سال بعد به بایرن اضافه خواهد شد و در آرسنال هم مسعوت اوزیل که در دیدار رفت یک پنالتی را از دست داده بود، از ابتدا در میدان حاضر بود.

با وجود اینکه آرسنال به پیروزی در این بازی محتاج بود و چیزی برای از دست دادن نداشت اما از همان ابتدا توپ و میدان در اختیار بایرن بود وچندین موقعیت گل را ایجاد کرد. با این حال بازی در نیمه ی اول به تساوی رسید. همه ی اتفاق های این بازی در نیمه ی دوم افتاد. از همان ابتدا و قبل از آغاز نیمه دوم مسعوت اوزیل جای خود را به روسیچکی داد. در نیمه ی دوم باز هم توپ و میدان در اختیار بایرن بود و آنها توانستند با پاس فرانک ریبری و ضربه ی تمام کننده ی باستین شواین اشتایگر از آرسنال پیش بیفتند. تنها بعد از چند دقیقه لوکاس پودولسکی بازیکن سابق بایرن مونیخ و فعلی تیم ملی آلمان با هُل دادن فیلیپ لام (همبازی خود) و در حالی که بایرنی ها به گمان توقف بازی ایستاده بودند گل تساوی را بهثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در اواخر بازی در محوطه ی جریمه به روی آرین روبن خطا صورت گرفت اما توماس مولر که در نیمه ی دوم به جای گوتسه وارد میدان شده بود به طرز عجیبی نتوانست توپ را گل کند و توپ پس از برخورد به پای دروازه بان، روی خط دروازه از حرکت ایستاد! بدین ترتیب باز هم بایرن در زمین خود مقابل آرسنال متوقف شد اما با نتیجه ی نهاییِ سه بر یک به مرحله ی بعد صعود کرد.








نتایج دیدار برگشت و نهایی شب اول و دوم:



بارسلونا    2 - 1   منچسترسیتی  ( نتیجه نهایی: 4 بر یک به نفع بارسلونا )

پاری سن ژرمن    2 - 1    بایرلورکوزن  ( نتیجه نهایی: 6 بر 1 به نفع پاری سن ژرمن! )



اتلتیکو مادرید    4 - 1  آث میلان ( نتیجه نهایی : 5 بر یک به سود اتلتیکو )

بایرن مونیخ  1 - 1   آرسنال (نتیجه نهایی: 3 بر 1 به نفع بایرن مونیخ!)
















نتایج دیدار برگشت و نهایی شب سوم و چهارم:


1392/12/28    23:15   

بروسیا دورتموند    1 - 2   زنیت سن پترزبورگ  ( نتیجه نهایی: 5 بر سه به نفع دورتموند )

منچستریونایتد    3 - 0    اولمپیاکوس  ( نتیجه نهایی: 3 بر 2 به نفع منچستر! )


1392/12/27   23:15   

رئال مادرید اسپانیا    3 - 1   شالکه 04 آلمان  ( نتیجه نهایی: 9 بر دو به نفع رئال )

چلسی    2 - 0    گالاتاسرای  ( نتیجه نهایی: 3 بر 1 به نفع چلسی! )









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد