کریس رونالدو و ماشین مدل بالایش! + تصاویر

در این مجموعه عکسی داریم از کریس رونالدو که در ماشین خویش نشسته و یک عکس دیگر هم از عمو کریس که میخواهد در ماشین خویش بنشیند! ایشون هی زرت و زرت از خودش عکس میگیرد و میگوید مثلا فلانجا و ... آخر یکی نیست بگوید برادر خوب ما که نداریم چه کار کنیم! شما ماشین کلاس بالا داری و گوشی کلاس بالاتر داری و زن خوشگل داری و خانه خوب داری و... خوب ما حسودیمان میشود. بس است دیگر و از این عکس ها نگذار لطفا!






عکس کریستینو رونالدو با پیراهن مردانه برند خودش

------------------------------------

توضیح عکس از زبان کریس رونالدو : خوشحالم که تصاویری از برند تولیدی لباس خودم را با نام #CR7Shirts به اشتراک میگذارم. امیدوارم دوست داشته باشید.

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): از کارای جدیدتونه؟ ما یه دور بزنیم دوباره میاییم!


  ادامه مطلب ...

سمیر نصری در استخر و در صحرا! + تصاویر

جناب آقای سمیر نصری کلا علاقه وافری به آب بازی و استخر و ... میباشد زیرا دفعه پیش هم اگر یادتان باشد عکس گذاشته بودیم که در جکوزی داشت تلاش میکرد (!) تا بازی بعدی آماده باشد. به هر حال امروز هم یک عکسی داریم از جناب آقای نصری که در استخر بیرون منزلش دارد عشق و حال میکند در حالی که کنار استخرش دریاچه یا دریا یا هرچی (!) وجود دارد. البته یک عکس دیگر هم داریم از جناب آقای نصری داخل صحرا! خواستیم تمام سلایق را ارضا کرده باشیم...






عکس سمیر نصری و دوستش در صحرا روی شن ها

------------------------------------

توضیح عکس از زبان سمیر نصری : تولدت مبارک یکی از بهترین دوستان من @kbelhoul

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): چه طبیعتی!


  ادامه مطلب ...

سردار آزمون در ملاقات با استاندار گلستان! + تصاویر

سردار ازمون که این روزها خیلی محبوب است عکسی گرفته از خودش داخل اسانسور که کلاهش را کجکی گذاشته بر روی سرش و ایفون در دست دارد. با توجه به اینکه هر کی در این مملکت ایفون دارد یعنی پول دار است پس یارانه وی نیز حذف شد. بنده باید اعلام کنم آخر برادر من این چه کاری بود؟ خوب نمیخواستی میدادی به ما! خدا وکیلی ماهی 50 تومن پول کلی از مشکلات ما رو حل میکنه. ما دانشجوییم پول نداریم کتاب برا ارشد بخریم اونوقت تو ... هههععععیییی!

آقای آزمون که کلمه آقا زیاد بهش نمیاید و پسر بیشتر میاید با استاندار گلستان نیز دیداری داشته که آقای استاندار که آقا بهش میاید ماچش کرده و گفته جوان به تو میگویند. آفرین! البته گفته اگر خواستی ازدواج کنی بهم بگو بگردم یه دختر خوب برات پیدا کنم که سردار سرخ شد و سرش را انداخت پایین. بس که با حیاست این پسر! ارسلان قاسمی نیست که عکس برهنه از خودش بگیرد.






عکس سردار آزمون با گوشی آیفون در دست

------------------------------------

توضیح عکس از زبان سردار آزمون : Ruzetun alli porteghali !!

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): الآن داخل آسانسوری؟ کلاهتو درست کن لطفا! بیرون میری آبرومون نره...


  ادامه مطلب ...

سید مهدی رحمتی با لباس کیمورا ژاپنی! + تصاویر

سید عکسی از بچه هایش گرفته و آن را به اشتراک گذاشته که البته عروسک های بچه هایش که احتمالا نامشان شاسخین است بزرگتر از خودشان هستند. عکس عجیبی هم داریم از سید که لباس کاراته بازی ژاپنی ها را پوشیده و با یک نفر دیگه عکس انداخته.

حالا ما نمیدانیم آن یک نفر استاد وی است یا چی؟ ولی حدس میزنیم دارد مهارت ها و فنون رزمی را یاد میگیرد تا در بازی های فوتبال از آن ها استفاده کند و بزند دهن مهن بچه های مردم را پر خون کند و بدیهی ست که سرویس هم کند!






عکس جمله فلسفی و معنادار سید مهدی به مخالفانش

------------------------------------

توضیح عکس از زبان سید مهدی رحمتی : دوستان سلام، لطفاً جواب کسانی که بی احترامی میکنن رو ندید. با تشکر

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): آره. اینجوری بهتره. هیشکی آدم حسابش نکنه خودش میره...


  ادامه مطلب ...

تقلید مارکو رویس از جواد کاظمیان در شادی پس از گل! + تصاویر

ظاهرا جواد کاظمیان متولد اردیبهشت ماه است و حسابی هم به متولد این ماه بودنش افتخار میکند. یک عکس داریم از شادی پس از گل بازیکنان دورتموند که حرکتی را که 10 سال پیش جواد کاظمیان انجام داده بود را انجام دادند و آقا جواد هم گفته اینها از بچگی پرسپولیسی بودند!

حالا بودند یا نه را دیگر ما نمیدانیم اما اعتماد به سقف جواد جان واقعا ستودنیست. عکسی هم داریم از کاظمیان که رفته به جمکران...





عکس جواد کاظمیان از متولدین اردیبهشت ماه

------------------------------------

توضیح عکس از زبان جواد کاظمیان : ...

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): آره! اتفاقا دیشب رادیو هم داشت میگفت...


  ادامه مطلب ...

پیام صادقیان با میخ و چسب روی نیمکت نشسته! + تصاویر

پیام صادقیان همچنان بر روی نیمکت ذخیره میخ شده و برای محکم کاری دور میخ را هم چسب آبکی زده اند و با لنت چسب آن را پوشانده اند! یعنی تا این حد نیمکت نشین شده پیام جان. البته خودش میگوید ناراحت نیستم و از پیروزی های پرسپولیس خوشحالم که خوب مثل اینکه میخواهد ما را اذیت کند! زیرا بنده تازه آپاندیسم را عمل کرده ام و چون میداند اگر بخندم دردم میگیرد این حرفها را میزند و با این حرفها میخواهد بنده را شکنجه بدهد...
چند عکس دیگر هم داریم که پیام آنها را به اشتراک گذاشته و بیشترشان لوگو و آرم پرسپولیس است و اینطوری خواسته بگوید آره بابا. ما هم هستیم. الکی مثلا...






عکس لوگو پرسپولیس و هواداران قرمز پوس

------------------------------------

توضیح عکس از زبان پیام صادقیان : tabrik migam be hameye havadaraye perspolis k hamishe to hame sharayet timeshono hemayt kardan bazam tabrik.be omide bordhaye badi.

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): انشاالله...


  ادامه مطلب ...