عجیب ترین قراردادهای دنیای فوتبال: از رونالدینیو تا حسین کعبی !!

فودبال (به قول علی پروین!) دنیای عجیبی ست. از بازی های پراسترسی که چند میلیارد بیننده دارند بگیرید تا قراردادهای میلیاردی با بند های باورنکردنی! یکی از همین قراردادهای عجیب را رونالدینیو میخواست رقم بزند اما باشگاه بشیکتاش عطایش را به لقایش بخشید تا این قرارداد سر نگیرد.

اما درخواست های او چه بود که مسئولان بشیکتاش از بهترین بازیکن سالهای اخیر جهان گذشتند؟ رونالدینیو 12 شرط برای پیوستن به این تیم گذاشت:  1- شانزده و نیم میلیون دلار برای دو سال و نیم.  2- هفت بلیت رفت و برگشت به برزیل در هر فصل.  3- خرید هر ماشینی که بازیکن انتخاب کند.  4- راننده اختصاصی با هزینه باشگاه.  5- پرداخت هزینه سوخت ماشین. 6- پذیرفتن اسپانسر شخصی بدون دخالت باشگاه.  7- خط ثابت تلفن که همه ی هزینه مکالمه اش را باشگاه بپردازد.  8- خط تلفن همراه و پرداخت هزینه مکالمه توسط باشگاه.  9- بعد از یک سال بازیکن حق فسخ قرارداد یک طرفه را دارد.  10- هشت میلیون و دویست هزار دلار به عنوان پاداش به بازیکن داده شود (در صورت موفقیت باشگاه).   11- پرداخت درصدی قابل توجه (فاش نشده) از سود فروش پیراهن بازیکن.   12- هشت درصد جریمه اگر باشگاه بیش از سه ماه تاخیر دستمزد بازیکن را پرداخت کند.


میبینید؟ اگر یک زمانی بهترین بازیکن جهان بوده مثل اینکه حالا هم نمیخواهد باور کند که دیگر بزرگ نیست!!
  ادامه مطلب ...

جشنواره شگفتی ها در اسپانیا: مرگ آراگونز ، شکست بارسلونا ، اخراج رونالدو و ...

در این هفته لیگ اسپانیا عجایبی اتفاق افتاد که همه ی نگاه ها را به خود خیره کرد. در عجیبترین این اتفاق ها، اتلتیکو مادرید بعد از 18 سال صدرنشین لیگ اسپانیا (لالیگا) شد. این اتفاق از جهتی برای هواداران این تیم تلخ بود زیرا پدر معنوی تیکی تاکا یعنی لوئیس آراگونز که باشگاه محبوبش اتلتیکو مادرید بو.ددرست یک روز قبل ازصدر نشینی درگذشت. به همین دلیل در طول جریان مسابقه اتلتیکو که به پیروزی چهار بر صفر این تیم انجامید هواداران بعد از هر گل دستهایشان را به آسمان میبردند و برای آراگونز فقید دعا میکردند.


ادامه مطلب ...

چراغ قرمز هشدار برای آبی ها روشن شد !! + جدول و نتایج

با تساوی استقلال تهران و مس کرمان در ورزشگاه کرمانی ها ، تمامی نگاه ها به دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان خیره شده بود. دیداری که در طول سالیان متمادی همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده و دو دلیل عمده برای جذاب تر بودن این دیدار نیز در این نیم فصل وجود داشته: یکی مسائل داوری در بازی رفت (غش کردن آقای قهرمانی!!) و دیگری هم بالای جدول بودن هر دو تیم و تلاش برای ماندن در کورس قهرمانی ...




 

ادامه مطلب ...

آخرین استعفای آقای استعفا و سرپرستی علی پروین !!

محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس که به آقای استعفا معروف شده سرانجام استعفایش مورد قبول قرار گرفت و علی پروین به طور موقت جای او را گرفت. پرسپولیس که با شکست مقابل گسترش فولاد تبریز به میزان زیادی شانسش را برای قهرمانی از دست داد از این پس باید دید با علی پروین چه میکند.





پروینی که نماد یک مرد به تمام معنای ایرانی است ...

 

ادامه مطلب ...