جشنواره شگفتی ها در اسپانیا: مرگ آراگونز ، شکست بارسلونا ، اخراج رونالدو و ...

در این هفته لیگ اسپانیا عجایبی اتفاق افتاد که همه ی نگاه ها را به خود خیره کرد. در عجیبترین این اتفاق ها، اتلتیکو مادرید بعد از 18 سال صدرنشین لیگ اسپانیا (لالیگا) شد. این اتفاق از جهتی برای هواداران این تیم تلخ بود زیرا پدر معنوی تیکی تاکا یعنی لوئیس آراگونز که باشگاه محبوبش اتلتیکو مادرید بو.ددرست یک روز قبل ازصدر نشینی درگذشت. به همین دلیل در طول جریان مسابقه اتلتیکو که به پیروزی چهار بر صفر این تیم انجامید هواداران بعد از هر گل دستهایشان را به آسمان میبردند و برای آراگونز فقید دعا میکردند.


 




در مسابقه ی دیگر این هفته بارسلونا در یک بازی عجیب و در ورزشگاه خانگی اش (نیوکمپ) با نتیجه ی 3 بر 2 از والنسیا شکست خورد بارسلونا در این بازی در دقیقه ی هفت به گل رسید اما والنسیا با زدن دو گل بازی را به نفع خود برگرداند و سپس لیونل مسی با یک پنالتی مشکوک بازی را به تساوی کشاند اما والنسیا باز هم به گل رسید تا شکست خانگی را به بارسا تحمیل کند.


در دیگر بازی این هفته رئال مادرید هم به دلیل تساوی فرصت صدرنشینی را از دست داد و آن را به اتلتیکو تقدیم کرد اما بازی رئال یک حاشیه هم داشت و آن چنگ زدن رونالدو بر صورت بازیکن حریف بود که مسبب اخراج او او از بازی شد تا وی سه دیدار آینده ی تیمش را از دست بدهد.








اما جدای از همه ی این شگفتی ها تاسف بار ترین اتفاق مرگ مربی سابق اسپانیا یعنی لوئیس آراگونز بود که در سن   سالگی درگذشت. این اتفاق واکنش تمامی بازیکنان و مربیان اسپانیایی را برانگیخت و همگی ابراز تاسف کردند. از لوئیس آراگونس به عنوان پدر معنوی تیکی تاکا نیز یاد میشود. دلبوسکه در همین خصوص گفته: آراگونز آغازگر عصر طلایی فوتبال اسپانیا بوده و ما مرد بزرگی را از دست دادیم .




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد