ترکیب تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید را در بازیِ مقابل هم شما بچینید !!

پیرو مطلبی که در سایت پابال با عنوان "اگر شما سرمربی بودید!" قرار گرفت ، اکنون برای سومین بار میخواهیم این ایده را اجرا کنیم و شما باید ترکیب هر کدام از تیم هایی را که دوست دارید از بین دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ که چهارشنبه 03/02/1393 ( اردیبهشت 93 ) ساعت : 23:15  قرار است برگزار شود بچینید!

این بازی ها از سری رقابت های جام باشگاه های اروپا و دیدار رفتِ مرحله ی نیمه نهایی سال 2014 هستند که یک بازی دیگر هم انجام خواهد شد اما این بازی مهمتر و حساس تر است.

هم اکنون به این مطلب که در بالای همین صفحه آن را با عنوان "شما سرمربی تیم باشید و ترکیب بچینید" هم مشاهده میکنید بروید و تصویر ترکیب مورد نظر خود را انتخاب و ترکیب را با توجه به شماره های داخل تصویر بچینید.

به ادامه ی مطلب بیایید ...

 

 




همانطور که میدانید در مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پر افتخار اروپا به هم رسیدند. دو تیم اسپانیای و آلمانی که هر کدام پرافتخارترین تیم های لیگ کشو خودشان نیز هستند. از افتخارات و قهرمانی های این دو تیم نمیتوان صحبت کرد زیرا هم وقت اجازه نمیدهد و هم در این مطلب نمیگنجد. اما چیزی که امروز از طرفداران این دو تیم میخواهیم این است که بیایند و ترکیب مورد علاقه ی خودشان را بچینند و در قسمت نظرات همین پست ثبت کنند.

دو سال قبل نیز این دو تیم در همین رقابت ها به هم خورده بودند که در آن بازی بایرن مونیخ موفق شد در ضربات پنالتی رئال را حذف کند. بایرن با شکست دادن منچستریونایتد و رئال هم با شکست دادن دورتموند به این مرحله رسیدند و برنده ی دیدار رفتُ برگشت این مسابقه در فینال حریف یکی از دو تیم اتلتیکومادرید و یا چلسی خواهند شد.





ترکیب بایرن و رئال از نظر من :


رئال مادرید ترکیب (تصویر) شماره 4  ( چهار - چهار - دو )  : 

(توضیح : شماره هایی که پشت بازیکن ها مینویسم همان شماره هایی ست که در داخل عکس وجود دارد نه شماره ی واقعی پیراهن بازیکنان! )

1- کاسیاس .

3- سرجیو راموس.    4- په په.     7- آربلوئا     5- مارسلو.

11- آیسر اییارامندی      15- ژابی آلونسو

16- آنخل دی ماریا     19- کونترائو

24- گرت بیل     22- کریستینو رونالدو




بایرن مونیخ ترکیب (تصویر) شماره ( چهار - دو - سه - یک )  : 

(توضیح : شماره هایی که پشت بازیکن ها مینویسم همان شماره هایی ست که در داخل عکس وجود دارد نه شماره ی واقعی پیراهن بازیکنان! )


1- مانوئل نویر. 

3- دانته.      4- بواتنگ.     7- فیلیپ لام.     5- آلابا

11- باستین شواین اشتایگر.      15- تونی کروس.

16- آرین روبن.     19- فرانک ریبری.     13- ماریو گوتسه.

22- مانژوکیچ.




این بازی انجام شد و به پایان رسید. اطلاعات کامل بازی را به همراه حواشی و جزئیات ، در لینک زیر ببینید ...

روی همین متن کلیک کنید ...






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد