پژمان جمشیدی هنرمند و سیگار کشیدن! + تصاویر

آقای پژمان جمشیدی این روزها حسابی تیریپ آرت شدند و جای اینکه عکسش را در سایت پابال www.PAball.ir بزاریم فکر میکنم باید در سایت کلبه (www.hovel.ir) و بین هنرمندان بگذاریم! اما به هر حال ...  در این تصاویر از آقا پژمان شما با تئاترهای وی آشنا خواهید شد و همینطور چند عکس سلفی با فوتبالیست های معروف و بازیگرهای معروف هم خواهید دید.
و البته یک عکس از سیگار کشیدن پژمان جمشیدی که خودش در مورد آن سیگار توضیح داد.





عکس پژمان جمشیدی در تاریکی

------------------------------------

توضیح عکس از زبان پژمان جمشیدی : سلام میدونید که تو این دو سال اخیر کلى به هم عادت کردیم و کنار هم لحظات شاد و تلخ زیادى رو تجربه کردیم.شک ندارم که بخش مهمى از پیشرفتم به خاطر محبت و لطف شماست و تا پایان عمر مدیون اینهمه توجه خواهم بود درست مثل ارادتى که همیشه به هوادارهاى پرسپولیس خواهم داشت به خاطر عزتى که تو دنیاى فوتبال بهم دادن.اما یک نکته بسیار مهمه که دوست دارم بدونید و اون اینه که ما همه یک زندگى شخصى داریم که فقط براى خودمونه.خلوتى که توش خودتى فارغ از همه شلوغیها.من شما رو از ته دل دوست دارم ولى اگر حضور هرکدوممون بخواد بیشتر از یک علاقه نرمال،بشه و زندگى شخصى رو تحت تاثیر خودش قرار بده آزار دهنده است.پس بیایم درست مثل این دو سال اخیر با نهایت احترام به حریم همدیگه،عشق بازى کنیم و اجازه بدین مثل یک برادر کنارتون باشم.من کوچیک همه شمام و تا همیشه زیر سایتونم. پژمان

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): ...


  








عکس سیگار کشیدن پژمان جمشیدی

------------------------------------

توضیح عکس از زبان پژمان جمشیدی : سلام شبهاى آخر اجراى دو پاى آویزان کارى از ابراهیم پشت کوهى عزیز.تو عکس من و شهروز دل افکار دوست داشتنى که تو نمایش نقش آثم رو بازى میکنه.در ضمن سیگار فقط براى این لحظه نمایشه و دودش رو قورت نمیدما:-) ماه را که نگاه میکنى میشود دفى زرد،دیوانگان جنونشان را بر آن میکوبند. دوستدارتون پژمان عکس : محسن بازیانفر عزیز

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): خاک بر سرت! دودش رو قورت نمیدی افتخارته؟! بابا بکش راحت باش ... مرد باید سیگار بکشه.











عکس پژمان جمشیدی و فرشاد پیوس

------------------------------------

توضیح عکس از زبان پژمان جمشیدی : سلام این عکس براى دیشبه.یه فوتبال دبش با گروهى که 5ساله هر هفته باهم بازى میکنیم و لذت میبریم.اما دیشب آقا فرشاد پیوس مهمونمون بودن و لذت بازى رو چندبرابر کردن.عجیب فوتبال زمان این اسطوره ها جذاب بود.زنده باشى آقا فرشاد که لقب آقاى گل برازنده تونه.و سلامت باشن همه پیشکسوتان و اسطوره هاى ورزش و هنرمون که یکیشون رو تازه از دست دادیم.روح انوش ارجمند شاد. راستى دلتنگتون بودم. دوستدارتون پژمان

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): ...











عکس دو نفره پژمان جمشیدی و مادرش

------------------------------------

توضیح عکس از زبان پژمان جمشیدی : خاک پاى تو فرشته ام.باش باش باش ... مادر آفریدگار حفظ کنه و عاقبت به خیر مادران فرشته اى رو که هستند و آرامش بده به ارواح مادرانى که راهى بهشت شدند. به دعوت على اوجى عزیز

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): چالش سلفی با مادره آیا؟!











عکس دو نفره پژمان جمشیدی و علی اوسیوند

------------------------------------

توضیح عکس از زبان پژمان جمشیدی : سلام از فرداشب ساعت 21واز شبکه دو سریال سالهاى ابرى پخش میشه.سریالى که به لطف آفریدگاردومین تجربه من در حضور تو سریالهاى تلویزیونى هست و بسیار متفاوت با پژمان.افتخار کار کردن با مهدى کرم پور عزیزبه عنوان کارگردان و بازیگران با تجربه و بزرگ عرصه نمایش و تصویر مثل على عمرانى،سرکار خانم رضوى،اسماعیل شنگله،على اوسیوندو... به تهیه کننده کار(جناب اسلامى) و نویسنده( خسرو نقیبى)وهمه عوامل نازنین این سریال خسته نباشید میگم و امیدوارم حاصل زحمت هاشون مورد رضایت شما عزیزان دل که مهمترین هستید قرار بگیره.باز هم سپاس از اینهمه لطف و حمایت و عشقى که دارین. در ضمن تیتراژ کار رو هم علیرضا قربانى دوست داشتنى خوندن. دوستدارتون پژمان

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): ...











عکس تک نفره پژمان جمشیدی در حال نوشتن

------------------------------------

توضیح عکس از زبان پژمان جمشیدی : سلام با نمایش آرامسایش اومدیم استان گیلان و سه شب آخر هفته در رشت میهمان مردمى هستیم که علاوه بر شهیر بودن در علم و فرهنگ ایران زمین در زندگى من عجیب تاثیر گذار بودن.سال 1374 و انتخاب شدن در تیم ملى جوانانى که سرمربیش بهمن صالح نیا مردى از این دیار بود و سال 1375و اعتماد مرد بزرگ فوتبال انزلى وایران مرحوم سیروس قایقران بزرگ در سمت مربیگرى تیم کشاررز، به من 18 ساله براى بازى در لیگ ایران که اتفاقا اولین بازى رده بزرگسالان من هم با پیراهن کشاورز در مقابل سپیدرود رشت بود که آن هم مانند بسیارى از تیمهاى ریشه دارمون امروز وضعیت نامعلوم و فراموش شده اى پیدا کرده.درسته که بى معرفتى من و البته درگیریهاى روزگار فرصت احوالپرسى از مربیان و اساتیدم را محدود کرده اما کاش آقا سیروس هم امروز زنده بود و میتونستم هرزگاهى مثل على آقا پروین و حمید علیدوستى بهش زنگ بزنم و حالش رو بپرسم و بگم سیروس خان یادم هست که مدیونتم. روحت شاد عزیز دل پژمان

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): ...











عکس پژمان جمشیدی و سایه ای از خودش

------------------------------------

توضیح عکس از زبان پژمان جمشیدی : سلام چهارده ماه از اولین حضور من بر صحنه محترم تئاتر میگذره.ماه هایی که تجارب زیادی برام به همراه داشت.تجاربی که برآمده از سیل مخالفتهای گاه بجا و گاهی بسیار تندو ناعادلانه همراه با نفرت بود.والبته حضور شما با تمام عشقی که در طول این راه نثارم کردید و انگیزه ای مضاعف شدید برای ماندن و ادامه دادن.همه اینها کنار هم مرا مصمم تر کرد تا بمانم و در این مکتب بیاموزم تا اگر قرار بر ماندن است،درست بمانم.سرنوشت من اینگونه تغییر کرد و من هم راضیم به تقدیره طبیعت.حالا که آمدم از راهش ادامه میدهم.مسیری که درست ترین مسیر پیشرفت هنر بازیگریست.از راهی که معبر بسیاری از ماندگارهای این وادی بوده و هست. اما فردا شب،شبی طلایی در تاریخ زندگی عجیب من است و اولین شب حضور من در بخش مسابقه تئاتر فجر.فقط باید من باشید تا بتوانید این حس متفاوت رو با تمام وجودتون حس کنید.با همه توانم فردا در نمایش گنجفه به نویسندگی و کارگردانی سرکار خانم نوشین تبریزی مهربان حاضر میشوم و افتخار میکنم به حضور در این کار و فرصت حضور در جشنواره فجر و رقابت با خوب های این عرصه و همچنین اجرا بر روی یکی از صحنه های تئاترشهر(چهارسو) برای نخستین بار. دوستون دارم و خیلی از موفقیتهام رو مدیون حمایتهای خالصانه شما هستم.امیدوارم لایق باشم. پژمان بهمن 93 عکس:ماهور موسائیا

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): ...




نظرات 1 + ارسال نظر
atena دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 02:04

I LOVE YOU PEJMAN

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد