کریستینو رونالدو بهترین بازیکن جهان در سال 2014 شد!! + تصاویر

خوب! عمو کریس هم جایزه توپ طلا را دوباره گرفت و مسی و مانوئل نویر را ناکام گذاشت. با این حساب الآن 7 ساله که مسی و کریس جایزه را میگیرن و ول هم نمیکنند تا یکی دیگه بیاد بگیره!

امروز عکس های کریس رونالدو را گذاشتیم و عکس های مسی را نذاشتیم. البته نه به خاطر اینکه جایزه نبرد بلکه به خاطر اینکه پوشش خانم (همسر) آقا لئو مناسب نبود و خیلی منشوری بود. جا داره همینجا به آقای مسی بگوییم. لئو جان پس غیرتت کجا رفته؟!




عکس کریستینو رونالدو داخل هواپیما در حال رفتن به محل برگزاری اهدای جوائز
---------------------

توضیح عکس از زبان صاحب :من در راه برای رسیدن به محل برگزاری انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2014. 

-------------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور) : تبلت را گرفتی دستت بعد عکس میگیری که چی؟ میخوای بگی من پولدارم تبلت دارم؟ هواپیمای شخصیت نیست که داری اینطوری میکنی؟



  




عکس کنفرانس مطبوعاتی قبل از اهدای جایزه بهترین بازیکن
---------------------

توضیح عکس از زبان صاحب : کنفرانس مطبوعاتی انجام میشود. نمیتوانم برای مراسم صبر کنم. 

-------------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور) : صبر کن آقا کریس. من مطمئنا جایزه را خودت میبری ...










عکس توپ طلای 2014 در دستان کریستینو رونالدو
---------------------

توضیح عکس از زبان صاحب : این یک لحظه فراموش نشدنی برای من است. برای سومین بار. من احساس خوشحالی میکنم و مفتخرم برای دریافت این جایزه. برای حفظ روزمره باید خودم را به چالش بکشم. تشکر میکنم از خانواده ام و همه ی مردم و همکارانم در زئال مادرید و پرتغال که برای بهتر شدنم هر روز تلاش کرد.

-------------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور) : دیدی گفتم صبر کنی جایزه رو میبری؟ دیدی بردی؟ مبارک باشه. ایشاالله شما و آقا لئو مسی پیرشین پای این توپ طلا! والا! اصلا اجازه نمیدید کس دیگه ای ببره جایزه رو ... آخرش پیر میشین با همین جایزه.










عکس کریس رونالدو در حال تمرین پس از بردن جایزه
---------------------

توضیح عکس از زبان صاحب : هیچ روز بدون استراحت. حتی وقتی که شما شماره یک شده باشید. 

-------------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور) : به این میگن سیری ناپذیری. طرف بهترین بازیکن جهان شده سریع برگشته داره تمرین میکنه. حالا ما یه مسئله ریاضی حل میکنیم نیم ساعت میشینیم رویا پردازی میکنیم ...










عکس کریس رونالدو و بوسیدن کفش نایکی
---------------------

توضیح عکس از زبان صاحب : کفش ویژه من برای شبی که نیاز داریم تا بهترین باشیم!

-------------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور) : دیگه تبلیغ نکن این همه ازت تعریف کردیم ...





نظرات 1 + ارسال نظر
ERFANF50 جمعه 26 دی 1393 ساعت 11:22 http://ERFANF50.BLOGSKY.COM

درود بر شما شما انتخاب شده اید شما به عنوان نویسنده برتر انتخاب شده اید لطفا به آدرس زیر بروید و در قسمت تماس با ما ایمیل و نام کاریتان را بزنید تا لینک عضویت برایتان ارسال شود.
آدرس ما:
WWW.F50DOWNLOAD.TK

خواهش میکنم. این چیزا برا ما عادیه. همیشه نویسنده برتریم ولی کور خوندی اگه فکر کردی با این القاب من دل به ظواهر دنیوی میبندم و میرم تو وبلاگت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد