پیروزی دوباره بایرن و بارسا مقابل حریفان قدرتمند خود !!

در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا بایرن همچنان قاتل هم گروهی های خودش است و همه تیم ها را از لبه تیغ میگذراند. بایرن که در بازی رفت با زدن 7 گل اقتدارش را به رم و سایر حریفان نشان داده بود ، باز هم رم را شکست داد تا به راحتی هر چه تمام تر و دو هفته پیش از پایان رقابت های گروهی از گروه مرگ صعود کند.

بارسلونا نیز حریف صاحب نام خودش یعنی آزاکس را شکست داد.


برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :



 

 

رمی‌ها که بازی رفت را در خانه خود با نتیجه تحقیرکننده 7 بر یک به حریف واگذار کرده بودند، برای احیای اعتبار از دست رفته‌شان پا به آلیانز آرنا گذاشتند.
در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی خوب و منسجمی از رم شاهد بودیم، اما در دقیقه 10 باواریایی‌ها بودند که موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در دو مرحله روبرت لواندوفسکی و خوان برنات در زدن گل ناکام ماندند.
بازی در این دقایق پایاپای پیش می‌رفت. در یک صحنه مانوئل نویر بازیکن حریف را در محوطه جریمه با خطا متوقف کرد؛ اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. چند دقیقه بعد مانولاس هم نقش زمین شد اما داور باز هم دستور به ادامه بازی داد.

بالاخره دقیقه 38 قفل دروازه‌ها شکست و فرانک ریبری با زدن اولین گل این دیدار روی پاس داوید آلابا، گرما را به سکوهای آلیانز آرنا آورد.




نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید درحالیکه در دقایق تلف شده ژابی آلونسو با کارت زرد داور جریمه شد.
دقایقی از شروع نیمه دوم نگذشته بود که لواندوفسکی یک فرصت عالی به دست آورد ولی پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.
در این دقایق گلادیاتورهای ایتالیایی موفق نمی‌شدند حمله خطرناکی را به سمت دروازه ژرمن‌ها پایه‌ریزی کنند و بازی به همین منوال پیش رفت تا در دقیقه 64 ماریو گوتسه گل دوم را هم برای بایرن مونیخ به ثبت برساند.

در ادامه باز هم این بایرن بود که با اضافه کردن ژردان شقیری تازه نفس به حملات خود ادامه می‌داد. یاران رم هرچه برای جبران تلاش کردند با مانع شکست‌ناپذیری به نام مانوئل نویر روبرو شدند و این بازی با همین نتیجه یعنی 2 بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.



ترکیب  آ اِس رُم :


دروازه بان: اسکروپکی.

مدافعین: مانولاس و ...

هافبک‌ها: کیتا - روسی و ...

مهاجمین: ژروینیو - فرانچسکو توتی و ...




ترکیب  بایرن مونیخ :


دروازه بان: مانوئل نویر.

مدافعین: ژروم بوآتنگ - آلابا - رافینیا - بناتیا.

هافبک‌ها: ژابی آلونسو - فرانک ریبری - فیلیپ لام - گوتزه.

مهاجمین: لواندوفسکی.









 بارسلونا با دو گل لیونل مسی، توانست در آمستردام آره نا، آژاکس را با نتیجه 2-0 شکست بدهد و انتقام شکست فصل گذشته را مقابل این تیم بگیرد.
بارسا سال گذشته در خانه آژاکس 2-1 شکست خورده بود اما امشب اجازه ندادند که آن نتیجه تکرار شود.
آژاکس که در دیدار رفت هم دردسر زیادی برای بارسا ایجاد کرده بود، در دیدار امشب هم بازی را خوب آغاز کرد. مردان دی بوئر چند موقعیت بسیار خوب برای باز کردن دروازه تراشتگن داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.
در مقابل بارسا در یکی از معدود موقعیت هایش در نیمه اول، در دقیقه 36 توسط لیونل مسی به گل رسید. خروج اشتباه سیله سن از دروازه، این فرصت را به مسی داد تا روی ارسال بارترا، با یک ضربه سر نه چندان قدرتمندانه، گل اول را به نام خود ثبت کند.





نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما تلاش تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی در نیمه دوم ادامه کرد. ولی آنها نه تنها نتوانستند به گل برسند، بلکه در دقیقه 71، با اخراج فلتمن، شرایط برای آنها دشوارتر شد.
بارسا از 10 نفره شدن حریف نهایت استفاده را برد و در دقیقه 76 به گل دوم رسید. ارسال پدرو، با ضربه مسی، به گل دوم تبدیل شد. ستاره آرژانتینی با این گل، با رکورد 71 گل رائول در لیگ قهرمانان برابر شد. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان دو گل به پایان برسد.




ترکیب  بارسلونا :


دروازه بان: تراشتگن.

مدافعین: آلبا - بارترا - دنی آلوز.

هافبک‌ها: بوسکتس - خاویر ماسچرانو - راکیتیچ - ژاوی.

مهاجمین: نیمار - سوارز - مسی.





ترکیب  آژاکس :


دروازه بان: سیله سن.

مدافعین: فن رین - ولتمن - مویساندر - بویلسن.

هافبک‌ها: کلاسن - اندرسن - شون - سره رو - سیگبورسن.

مهاجمین: الغازی.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد