صعود آلمان به یک چهارم با یک بازی دراماتیک !!

تیم ملی فوتبال آلمان که همواره از آن به عنوان یک مدعی اصلی قهرمانی نام برده میشود در یک بازی جذاب و بسیار زیبا توانست دو بر یک الجزایر را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

این بازی یکی از زیباترین بازی های جام جهانی بود و هر یک از دو تیم ده ها موقعیت گل داشتند. از نکات جالب این بازی حمله های همه جانبه ی الجزایر بود که با چهار مهاجم در مقابل آلمان قدرتمند حمله میکزدند و هیچ ترسی از نام حریف نداشتند. در این بازی به وضوح میشد دید که تاکتیک آلمان خسته کردن الجزایری ها بود زیرا از مانوئل نویر به عنوان یک دفاع آخر استفاده میشد که با تکل های بلندش نمیگذاشت الجزایری ها به دروازه برسند و البته با این کار آنها را مجاب به دویدن برای توپ و خسته کردن میکرد. این خستگی اواخر بازی خودش را نشان داد ، جایی که الجزایری ها دیگر نای ایستادن هم نداشتند و آلمان توانست به دو گل در دقایق 92 توسط شورله و 120 توسط اوزیل برسد و یک گل دقیقه 122 الجزایری ها هم دردی را دوا نکرد و آنها در عین شایستگی حذف شدند.

این بازی را از جهاتی میتوان به بازی شیلی با برزیل مقایسه کرد که شیلی تا آخرین لحظه پا به پای برزیل امد اما در ضربات پنالتی شکست خورد. حالا آلمان در یک چهارم نهایی کار سخت تری را در پیش دارد و باید رو در روی فرانسه بایستد ...


 


 




برخلاف انتظار نیجریه بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 18 توسط امه‌نیکه به گل رسید اما داور آن را آفساید اعلام کرد. جدی‌ترین موقعیت فرانسه را پوگبا در دقیقه 22 از دست داد که ضربه او را ان‌یاما به خوبی دفع کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اونازی هافبک نیجریه به دلیل مصدومیت شدید زمین مسابقه را ترک کرد. پس از این مصدومیت فرانسوی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند. کریم بنزما در دقیقه 70 می‌توانست تیمش را جلو بیندازد اما ضربه او را مدافعان نیجریه از روی خط دروازه بیرون کشیدند. متئو والبوئنا در دقیقه 77 دیرک دروازه نیجریه را به لرزه درآورد تا عقاب‌های آفریقا جان سالم به در ببرند.

سرانجام قفل دروازه نیجریه در دقیقه 80 باز شد. ضربه سر پل پوگبا باعث شد تا خروس‌ها با یک گل از حریف خود جلو بیفتند. در ادامه مدافع نیجریه در دقیقه‌های اضافی پایان نیمه دوم به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا نیجریه دست از تلاش بردارد و خود را تسلیم شده بداند.








همانطور که در زیر می بینید آمار کامل بازی آلمان و الجزایر را در یک تصویر آورده ایم. در تصویر زیر شما میتوانید جزئیات بسیار کاملی از این بازی را مشاهده کنید.

به عنوان مثال: ترکیب اصلی ، جزئیات بازی ، کارت زردها ، کارت قرمزها ، پنالتی ها و تعویض ها و ...

ما تمامی جزئیات بازی را به صورت گرافیکی و با نمایشی بسیار زیبا برایتان آورده ایم. میتوانید ببینید که بازیکن ها در چه دقایقی گل زدند ، کارت گرفتند و یا تعویض شدند.

همینطور درصد مالکیت توپ ، خطا ها ، تعداد تکل ها ، شوت داخل چهار چوب ، آفساید ، کرنر ، شوت خارج چهارچوب و درصد مالکیت توپ و ...




برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :






این هم مقایسه دو دروازه بان تیم ها که قطعا اگر اینقدر خوب نبودند تعداد گل های دو تیم از تعداد انگشت های دو دست فراتر میرفت. با وجود بازی فوق العاده مانوئل نویر این دروازه بان الجزایر بود که بهترین بازیکن زمین انتخاب شد ...


در داخل عکس مقایسه ها ، کلمات انگلیسی نوشته شده که ممکن است برخی معنی آنها را ندانند پس آنها را ترجمه میکنیم:


pass accuracy : دقت پاس .

aerials won : برنده بازی هوایی.

touches : لمس توپ (رسیدن به توپ) .

fouls : خطا .

total shots : مجموع شوت .

dribbles won : دریبل موفق .

tackles : تکل .

rating : نمره .


age : سن .

height : قد .

weight : وزن .







ترکیب  آلمان :


دروازه بان: مانوئل نویر.

مدافعین: ژروم بوآتنگ - بنتیکت هوودس - پر مرته ساکر - مصطفی.

هافبک‌ها: تونی کروس - فیلیپ لام - باستین شواین اشتایگر - مسعوت اوزیل- ماریو گوتسه.

مهاجمین: توماس مولر.




ترکیب الجزایر :


دروازه بان: رایس بولهی.

مدافعین: ایسید بلکالم - غلام - آیسا مندی - حلیچه .

هافبک‌ها: سودانی و ...

مهاجمین: سلیمانی.



برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :






این هم چند عکس از این دیدارپرهیجان و بسیار زیبا که در نهایت به صعود دو تیم انجامید ...








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد