شروع مقتدرانه آلمان به عنوان یک مدعی قهرمانی ...

تیم ملی فوتبال آلمان که به همراه برزیل جزو مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی 2014 است با پیروزی مقتدرانه در برابر تیم قدرتمند پرتغال قدرت خود را به رخ حریفان کشید. پرتغالی که کریستینو رونالدو بهترین بازیکن جهان در سال 2013 را در ترکیب داشت نتوانست در مقابل آلمان بازی قابل قبولی ارائه دهد و در نهایت با چهار گل که سه تایش را توماس مولر به ثمر رساند از آلمان شکست خورد تا در ادامه حتی برای صعود از گروهش هم به مشکل بر بخورد.

در دقایق ایتدایی این دیدار و در حالی که آلمان دو بر صفر از پرتغال پیش بود په په بازیکن رئال مادرید بر روی مولر یک خطا کرد و بعد از خطا یک حرکت غیر ورزشی انجام داد که باعث شد از زمین بازی اخراج شود و تا آخر بازی پرتغال ده نفره بازی کرد.

نکته ی قابل توجه در این بازی افول ستاره های رئال مادرید پرتغال بود که هر سه بازیکن یعنی کریس رونالدو ، په په و کونترائو به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکردند.



 






لام: بازی زیر آفتاب بسیار سخت بود ...

کاپیتان تیم‌ملی فوتبال آلمان گفت: بازی زیر نور شدید آفتاب بسیار سخت بود.
فیلیپ لام پس از پیروزی 4 بر صفر آلمان مقابل پرتغال اظهار داشت: بازی زیر نور شدید آفتاب بسیار سخت بود ما در این شرایط تمرین کرده بودیم اما باز هم این وضعیت سخت بود.
به نقل از فارس، وی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کردند با چهار گل پرتغال را شکست دهند گفت: زمانی که 2 بر صفر از حریف پیش بودیم و پرتغال 10 نفره شد فکر کردیم که می‌توانیم برنامه‌مان را به خوبی جلو ببریم و در موقعیت‌های خوب هم گلزنی کردیم.
کاپیتان آلمان تصریح کرد: خط حمله ما بسیار عالی کار کرد و خوشحالم که با 3 امتیاز از میدان خارج شدیم اما این برد پایان کار ما نیست.







با کار تیمی خوب برنده بازی با پرتغال شدیم ...

مدافع تیم ملی فوتبال آلمان گفت: با ارائه کار تیمی بالا برنده بازی با پرتغال شدیم.
جروم بواتنگ پس از برد 4 بر صفر مقابل پرتغال اظهار داشت: از همان ابتدای بازی بر حریف خود فشار وارد کردیم. با ایجاد پرسینگ، حملات خود را به دقت تا پایان دنبال کردیم و در نهایت به کار تیمی بالایی رسیدیم که چنین نتیجه‌ای خوب ثبت شد.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: در این بازی همه برای هم بازی کردیم و کاملا یکپارچه بودیم.
پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.







مولر:باهت‌تریک دستاوردعظیمی کسب کردم ...

بازیکن شاخص آلمان مقابل پرتغال گفت: با هت تریک مقابل پرتغال دستاورد عظیمی کسب کردیم.
توماس مولر پس از برد 4 بر صفر مقابل پرتغال و زدن 3 گل (هت‌تریک) اظهار داشت: زدن 3 گل در دیدار ابتدایی یک دوره جام جهانی مقابل چنین حریفی واقعا دستاورد عظیمی است. از این بابت خوشحالم که یکی از دیگر زیبا‌تر بود.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: وقتی شما بازیکنی تیم تان باشید و بعد از 12 دقیقه تیم را پیش بیندازید، مسلم است که به تیم‌تان شتاب زیادی می‌دهد.
پیکارهای جام جهانی از 23 خرداد شروع شد و به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت.





همانطور که در زیر می بینید آمار کامل بازی آلمان و پرتغال را در یک تصویر آورده ایم. در تصویر زیر شما میتوانید جزئیات بسیار کاملی از این بازی را مشاهده کنید.

به عنوان مثال: ترکیب اصلی ، جزئیات بازی ، کارت زردها ، کارت قرمزها ، پنالتی ها و تعویض ها و ...

ما تمامی جزئیات بازی را به صورت گرافیکی و با نمایشی بسیار زیبا برایتان آورده ایم. میتوانید ببینید که بازیکن ها در چه دقایقی گل زدند ، کارت گرفتند و یا تعویض شدند.

همینطور درصد مالکیت توپ ، خطا ها ، تعداد تکل ها ، شوت داخل چهار چوب ، آفساید ، کرنر ، شوت خارج چهارچوب و درصد مالکیت توپ و ...



و این هم مقایسه ی بازیکن به بازیکن تیم های ملی آلمان و پرتغال و نمره هایی که به دست آورده اند. به وضوح میتوانید ببینید که بازیکنان اصلا قابل مقایسه نیستند و حتی کریس رونالدو هم آمارش با بازیکنان آلمان قابل قیاس نیست.



برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :






ترکیب آلمان :


دروازه بان: مانوئل نویر.

مدافعین: هوملز - پر مرته ساکر - ژروم بوآتنگ - هوودس.

هافبک‌ها: فیلیپ لام - تونی کروس - سامی خدیرا.

مهاجمین: گوتسه - توماس مولر - مسعوت اوزیل.




ترکیب پرتغال :


دروازه بان: پاتریسیو.

مدافعین: په په - پریرا - آلوز - کوئنترائو.

هافبک‌ها: ولوسو - موتینیو - میرلس.

مهاجمین: آلمیدا - نانی - کریس رونالدو.




برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد