ایتالیا جام را با پیروزی شروع کرد !

ایتالیا معروف به این است که جام جهانی را بسیار بد شروع میکند و همیشه در مرحله ی گروهی با مشکل مواجه میشود اما بعد از چند بازی که گرم شدند دیگر همه را میبرند. اینبار خلاف این اتفاق افتاد و ایتالیا موفق شد انگلستان را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و یک گام بلند برای صعود از گروه سخت خود بردارد.


برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :



 






 مهاجم تیم ملی ایتالیا با خوشحالی از گلزنی برابر انگلیس گلش را به همسر آینده خود تقدیم کرد و گفت: از زدن این گل در جام جهانی احساس خاصی دارم.
تیم ملی ایتالیا با گل‌های مارکیزیو و بالوتلی موفق شد انگلیس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

ماریو بالوتلی که پس از پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد گفت: از این پیروزی خیلی خوشحالم. احساس خاصی دارم. این اولین بازی من در جام جهانی بود و خیلی خوشحالم که توانستم گلزنی بکنم. این گل را به همسر آینده و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

مهاجم تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: شرایط آب و هوایی بسیار بد بود. هوا خیلی گرم بود و این در کار دو تیم تاثیرگذار بود. موضوع مهم این بود که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و من از این بابت خوشحالم. باید در بازی‌های بعدی مراقب باشیم و بازی‌های هوشمندانه‌ای از خود نشان دهیم در غیر این صورت غافلگیر خواهیم شد.
ایتالیا در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر کاستاریکا به میدان خواهد رفت. 







 کاپیتان تیم ملی ایتالیا می‌گوید شرایط آب و هوایی در بازی برابر انگلیس مثل یک جهنم بود.

لاجوردی‌پوشان ایتالیا در اولین دیدار خود در جام جهانی موفق ظاهر شدند و توانستند گام نخست را با برتری برابر انگلیس محکم بردارند. آندره‌آ پیرلو کاپیتان تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی تیمش برابر انگلیس گفت: شرایط آب و هوایی بسیار بد بود. ما یک جهنم واقعی را تجربه کردیم. بازی کردن در این جا بسیار سخت است. علاوه بر آن بوفون را نیز قبل از مسابقه از دست دادیم. بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما انگیزه‌مان را در طول مسابقه حفظ کردیم و توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. ما پیروز شدیم و همین کافی است.

پیرلو در ادامه گفت: خیلی مهم است که در تورنمنت‌هایی مثل جام جهانی بازی‌ها را با پیروزی شروع کنیم. ما امشب یک پیروزی بزرگ کسب کردیم چرا که حریف‌مان انگلیس بود. اکنون انتظار یک بازی بسیار سخت برابر کاستاریکا را داریم که توانست اروگوئه را شکست دهد و یک شگفتی خلق کند.




پیراهن تیم ملی انگلیس و ایتالیا پیش از بازی و در رختکن :










 سرمربی تیم ملی انگلیس پس از شکست تیمش برابر ایتالیا از عملکرد مهاجم منچستریونایتد دفاع کرد.

به دنبال شکست 2 بر یک تیم ملی انگلیس برابر ایتالیا در دومین دیدار از گروه D‌ جام جهانی 2014، روی هاجسون به دفاع از عملکرد وین رونی پرداخت و این موضوع را که مهاجم منچستریونایتد برابر آتزوری کم‌کاری کرده است، رد کرد.
رونی پاس تنها گل سه‌شیر را برای دنیل استوریج فرستاد اما پس از آن در چند صحنه دیگر ضعیف عمل کرد. این موضوع سبب شد که خبرنگاران عملکرد وی را زیر سؤال ببرند.

هاجسون در واکنش به این موضوع تأکید کرد که رونی همچنان یکی از مهره‌های کلیدی تیمش محسوب می‌شود. وی اظهار داشت: به نظر من این واقعاً بی‌رحمانه است که بگوییم رونی در سمت چپ تیم ما ضعیف کار کرد.
هاجسون که با شبکه BBCگفت‌وگو می‌کرد، افزود: به نظر من رونی نه تنها ضعیف عمل نکرد بلکه بازی بسیار خوبی هم به نمایش گذاشت و با یک بازیسازی خوب زمینه‌ساز گل ما شد. می‌دانیم که می‌توانیم از رونی در پست‌های مختلفی استفاده کنیم و به نظر من او خودش هم از عملکردش راضی است. به نظر می‌رسد که برخی‌ها می‌خواهند طوری جلوه دهند که رونی در پست خودش عملکرد خوبی ندارد اما من اینطور فکر نمی‌کنم.





ترکیب ایتالیا :


دروازه بان: سالواتوره.

مدافعین: متئو دارمیان - جورجو کیلینی - آندره‌آ بارزاگلی - پالتا.

هافبک‌ها: روسی - وراتی - آندره آ پیرلو - کاندرووا - کلودیو مارکیزیو.

مهاجمین: بالوتلی.





ترکیب انگلیس :


دروازه بان: جو هارت.

مدافعین: گلن جانسون - گری کیهیل - فیل جاگیلکا - لیتون بینس.

هافبک‌ها: یوردن هندرسون - استیون جرارد - رحیم استرلینگ - وین رونی - دنی ولبک.

مهاجمین: دنیل استاریج.




برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :







همانطور که در زیر می بینید آمار کامل بازی ایتالیا و انگلیس را در یک تصویر آورده ایم. در تصویر زیر شما میتوانید جزئیات بسیار کاملی از این بازی را مشاهده کنید.

به عنوان مثال: ترکیب اصلی ، جزئیات بازی ، کارت زردها ، کارت قرمزها ، پنالتی ها و تعویض ها و ...

ما تمامی جزئیات بازی را به صورت گرافیکی و با نمایشی بسیار زیبا برایتان آورده ایم. میتوانید ببینید که بازیکن ها در چه دقایقی گل زدند ، کارت گرفتند و یا تعویض شدند.

همینطور درصد مالکیت توپ ، خطا ها ، تعداد تکل ها ، شوت داخل چهار چوب ، آفساید ، کرنر ، شوت خارج چهارچوب و درصد مالکیت توپ و ...



برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد