اسپانیا زیر ریشه ی لاله های نارنجی دفن شد !!

در اینک لوئیس فن خال نابغه ی دنیای مربی گری و یکی از تیم ساز ترین مربیان تاریخ است هیچ شکی نیست اما این روحیه ی انتقام جویی هلندی ها بود که باعث شد تا اسپانیا را به معنای واقعی کلمه لِه و پودر کنند! کاری که حداقل در 5 - 6 سال اخیر هیچ تیمی نتوانسته بود انجام دهد. حالا هلند قهرمان تمام تیم هایی ست که در برابر اسپانیا طعم شکست را چشیده بودند از جمله خودش!

تیم ملی هلند در حالی که تا دقیقه چهلُ چهارم مسابقه با نتیجه ی یک بر صفر از اسپانیا عقب بود ، در نهایت پنج گل زد تا 5 بر 1 پیروز شود. البته همان یک گل اسپانیا هم از روی نقطه ی پنالتی زده شد. پنالتی ای که به شدت مشکوک بود!

پس از آنکه هلند در دقایق پایانی نیمه اول با یک ضربه ی سرِ شیرجه ای و بسیار زیبای فان پرسی بازی را به تساوی کشاند توفان را آغاز کرد. چهار گل در نیمه ی دوم و البته گل های زیادی که هلندی ها نزدند این پیروزی شیرین را برای آنها به ارمقان آورد تا انتقام شکست فینال جام جهانی قبلی را بگیرند. گفتنی ست که این بازی از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا تیم دوم این گروه باید به مصاف تیم اول گروه آ برود که به احتمال زیاد  برزیل است!

 


برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :



 







 روبین فان‌پرسی به عنوان بهترین بازیکن دیدار اسپانیا و هلند انتخاب شد.

 در پایان دیدار اسپانیا و هلند روبین فان‌پرسی،‌ مهاجم هلند به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
او در این بازی 79 دقیقه در این دیدار به میدان رفت و در این مدت 27 پاس داد و 4 شوت به سمت دروازه اسپانیا زد و 2 گل از 5 گل هلند را نیز او به ثمر رساند.
هلند در این دیدار با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید.









 هلند با برتری پرگل پنج بر یک برابر اسپانیا توانست انتقام فینال جام جهانی آفریقای جنوبی را از این تیم بگیرد.

 هلند و اسپانیا در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های مرحله گروهی جام جهانی در سالوادور به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه پرگل 5 بر یک به سود هلند به پایان رسید.
این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود. آلونسو از روی نقطه پنالتی برای اسپانیا و فان پرسی برای هلند گلزنی کردند.

هلند در دقیقه 53 موفق شد با ضربه روبن به گل برتری برسد. کنترل توپ زیبای این بازیکن و شوت هنرمندانه او لاله‌های نارنجی را پیش انداخت. هفت دقیقه بعد فان پرسی با شوتی سرکش دیرک دروازه کاسیاس را به لرزه درآورد.
دی‌وریج مدافع پیش تاخته هلند موفق شد در دقیقه 64 دروازه اسپانیا را برای بار سوم باز کند.

هلند در ادامه بازی دست از تلاش نکشید و موفق شد گل چهارم خود را نیز توسط فان‌پرسی به ثمر برساند. اشتباه مرگبار کاسیاس و فرصت‌طلبی فان پرسی باعث شد این بازیکن دروازه لاروخا را برای بار چهارم باز کند اما این پایان کار نبود. حرکت نفوذی روبن در دقیقه 80 با پشت سر گذاشتن راموس باعث شد تا مهاجم بایرن‌مونیخ تیر خلاص را نیز بر پیکر اسپانیا شلیک کند.
اسپانیا در این دیدار شرایط کابوس‌واری را تجربه کرد. کاسیاس و خط دفاعی اسپانیا بارها مرتکب اشتباهات مرگ‌بار شدند.







و حالا چند تصویر گرافیکی از آمارُ ارقام و اتفاقات بازی :


همانطور که در زیر می بینید آمار کامل بازی اسپانیا و هلند را در یک تصویر آورده ایم. در تصویر زیر شما میتوانید جزئیات بسیار کاملی از این بازی را مشاهده کنید.

به عنوان مثال: ترکیب اصلی ، جزئیات بازی ، کارت زردها ، کارت قرمزها ، پنالتی ها و تعویض ها و ...

ما تمامی جزئیات بازی را به صورت گرافیکی و با نمایشی بسیار زیبا برایتان آورده ایم. میتوانید ببینید که بازیکن ها در چه دقایقی گل زدند ، کارت گرفتند و یا تعویض شدند.

همینطور درصد مالکیت توپ ، خطا ها ، تعداد تکل ها ، شوت داخل چهار چوب ، آفساید ، کرنر ، شوت خارج چهارچوب و درصد مالکیت توپ و ...


بهترین بازیکن هلند در این میدان آرین روبن بود و اسپانیا هم آندرس اینیستا. میتوانید آمار و تحلیل این دو بازیکن را ببینید. همانطور که مشاهده میکنید هر دو سی ساله هستند.




برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :






برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :








این هم ترکیب دو تیم اسپانیا و هلند در دیدار جام جهانی 2014 برزیل + امتیازاتی که بازیکنان کسب کردند. همانطور که می بینید روبن بیشترین امتیاز را کسب کرد اما فن پرسی بهترین بازیکن زمین انتخاب شد!


ترکیب هلند :


دروازه بان: سیلسن.

مدافعین: ولار - دی ویلیج - مارتینز ایندی.

هافبک‌ها: بلیند - دی یونگ - جان مات - دی گوزمان - وسلی اسنایدر.

مهاجمین: روبن - فان پرسی.




ترکیب اسپانیا :


دروازه بان: ایکر کاسیاس.

مدافعین: آلبا - سرجیو راموس - جرارد پیکه - آزپلیکوئتا.

هافبک‌ها: سرجیو بوسکتس - ژابی آلونسو - ژاوی - اینیستا - سیلوا.

مهاجمین: کاستا.





برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد