دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ...

رئال مادرید دیشب با شکست همشهری خود و در یک بازی تمام مادریدی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. این قهرمانی پس از 12 سال به وقوع پیوست و رئال آخرین بار در سال 2002 قهرمان این جام شده بود. نکته ی جالب اینجاست که بایرن مونیخ آلمان هم پارسال پس از 12 سال به پنجمین قهرمانی خود رسیده بود و آخرین قهرمانی این تیم آلمانی هم سال 2001 بود! با این حساب به نظر میرسد سال بعد نوبت قهرمان سال 2003 باشد تا پس از 12 سال قهرمان شود !!





در این بازی تا دقیقه ی 90 اتلتیکو مادرید یک بر صفر از رئال پیش بود و رئال مادرید در دقیقه 93 موفق به گلزنی شد تا بازی را به وقت های اضافه بکشاند و 30 دقیقه دیگر بازی تمدید شود. در وقت های اضافه بازی رئال کاملا هجومی بازی کرد و موفق شد سه گل دیگر بزند تا در نتیجه با پیروزی 4 بر یک به قهرمانی برسد.

در ادامه مطلب میتوانید گزارش کاملی از این بازی را به همراه بهترین بازیکنان زمین و همینطور خلاصه بازی و ترکیب دو تیم و همه چیز را ببینید ...





همانطور که در زیر می بینید آمار کامل فینال لیگ قهرمانان را در یک تصویر آورده ایم. در تصویر زیر شما میتوانید جزئیات بسیار کاملی از این بازی را مشاهده کنید.

به عنوان مثال: ترکیب اصلی ، جزئیات بازی ، کارت زردها ، کارت قرمزها ، پنالتی ها و تعویض ها و ...

ما تمامی جزئیات بازی را به صورت گرافیکی و با نمایشی بسیار زیبا برایتان آورده ایم. میتوانید ببینید که بازیکن ها در چه دقایقی گل زدند ، کارت گرفتند و یا تعویض شدند.

همینطور درصد مالکیت توپ ، خطا ها ، تعداد تکل ها ، شوت داخل چهار چوب ، آفساید ، کرنر ، شوت خارج چهارچوب و درصد مالکیت توپ و ...








برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک نمائید :



نحوه ی چینش ترکیب رئال مادرید در این بازی مانند عکس شماره 3  (چهار -  سه - سه ( 4 - 3 - 3 )) در این صفحه بود.

نحوه ی چینش ترکیب اتلتیکو مادرید در این بازی مانند عکس شماره 4 (چهار - چهار - دو ( 4 - 4 - 2 )) در این صفحه بود.








سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید گفت: مقابل رئال اشتباه کردم و مسئولیت آن را می‌پذیرم.     

دیگو سیمئونه پس از باخت 4 بر یک شاگردانش در فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: باخت از رئال آن هم در شرایطی که تنها دو دقیقه تا کسب برتری نهایی فاصله داشتیم،‌ ناراحت کننده است. اما من احساس ناراحتی نمی‌کنم و هواداران نیز نباید ناراحت باشند. آنها حتی باید به تیم افتخار کنند که فصلی بزرگ و باشکوه را پشت سر گذاشتیم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: در زندگی اتفاقاتی روی می‌دهد که یک روز صاحب همه چیز هستید و روز دیگر هیچ چیزی ندارید. از این بابت ناراحت نیستم و به بازیکنانم از 10 نمره 9.5 می‌دهم.

سیمئونه در مورد استفاده از دیه‌گو کاستا مصدوم که تنها 9 دقیقه در زمین دوام آورد، نیز عنوان کرد: مقابل رئال به این خاطر مرتکب اشتباه شدم و مسئولیت‌اش‌ را می‌پذیرم.
در این مصاف ابتدا شاگردان او دقیقه 37 توسط گودین به گل برتری رسیدند و تا سومین دقیقه وقت اضافه نیمه دوم همین برتری را حفظ کردند. اما دقیقه 3+90 توسط سرخیو راموس گل تساوی را دریافت کردند تا رئال توسط بیل، مارسلو و رونالدو در دقایق 110، 118 و 120 به گل برسد و قهرمانی را از آن خود کند.








سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: نتیجه تغییرات را با همراهی بازیکنانم در بازی نهایی با قهرمانی اروپا گرفتیم.     


کارلو آنچلوتی پس از کسب پیروزی 4 بر یک تیمش در مصاف فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: همه هواداران از کسب این پیروزی و موفقیت خوشحال هستند. این موفقیت برای هواداران شور و نشاط زیادی به ارمغان دارد که کمک می‌کند کارها را در آینده بهتر انجام دهیم.
به گزارش فارس , وی ادامه داد: در فصلی که سپری شد، تلاش شد یکسری تغییرات در رئال ایجاد شود که بازیکنانم با روحیه حرفه‌ای در این زمینه قدم برداشتند و نتیجه همراهی خود را با کسب این موفقیت گرفتند.
آنچلوتی در مورد مارسلو که زننده گل سوم تیمش در این مصاف بود، اظهار داشت: مارسلو از اینکه از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت،‌ ناراحت بود. اما وقتی به بازی آمد تا حد بهترین بازیکن میدان خود را نشان داد.

او همچنین در مورد گرت بیل که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گل دوم را زد،‌ اظهار داشت: بیل در بهترین زمان ممکن گلزنی کرد. اطمینان دارم فصل بعد باز هم عملکرد بهتری را از طرف او خواهیم دید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد