پیروزی ارزشمند رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با اشتباه گواردیولا !

در دومین دیدارِ بازی رفتِ مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید با یک بازی حساب شده موفق شد یک پیروزی ارزشمند در خانه خود به دست آورد تا با خیال راحت تری به دیدار برگشت در آلیانس آرنا فکر کند.




این هم کاریکاتور تاکتیک های بیهوده ی گواردیولا !!



رئال مادرید در این دیدار با تک گل کریم بنزما که از روی پاس فابیو کونترائو به ثمر رسید بایرن را در خانه شکست داد. این پیروزی از آنجایی ارزشمند محسوب میشود که رئال در خانه گلی دریافت نکرد و این به این معنی است که اگر در زمین حریف یک گل بزند آنوقت بایرن باید سه گل بزند تا صعود کند و به نوعی این تک گل را میتوان دو گل حساب کرد!

در این بازی که میتوان گفت جدال میان مربیان هم بود کارلو آنجلوتی موفق شد گوآردیولا را شکست دهد زیرا تمامی بازی تحت تاثیر تاکتیک دو مربی بود و حرکات انفرادی بازیکنان کمتر اتفاق میفتاد ...

 

 

یکی از بزرگترین اشتباهات گوآردیولا در این مسابقه قرار دادن فیلیپ لام در پست هافبک دفاعی و رافینیا در پست مدافع راست بود زیرا رافینیا از تجربه ی کافی برخوردار نبود و تمامی حملات رئال از همان سمت بر روی دروازه ی بایرن شکل میگرفت و این درحالی بود که گواردیولا در پست هافبک دفاعی سه بازیکن حرفه ای را داشت! یعنی باستین شواین اشتایگر ، تونی کروس و خاوی مارتینز که هر کدام در سبک خود بهترین هستند. اما اصرار گواردیولا بر اجرای این ایده ی خود در تغییر پست فیلیپ لام از دفاع راست به هافک دفاعی که در بوندسلیگا هم آسیب های فراوانی به بایرن زده بود در اینجا هم کار دستش داد و صعود بایرن به فینال را در هاله ای از ابهام قرار داد.

حملات ردال از سمت راست و ضعف بایرن در آن سمت به اندازه ای بود که رئال حتی میتوانست گل دوم و سوم را نیز یا سوئ استفاده از همین نقطه ضعف به ثمر برساند اما در نیمه ی دوم با تعویض رافینیا و آمدن مارتینز ، فیلیپ لام به سمت راست خط دفاعی برگشت و جالب اینجاست که با این تغییر ، حملات رئال هم از سمت راست به سمت چپ بایرن تغییر کرد !!







همانطور که در زیر می بینید آمار کامل دو بازی شب اول مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در دو تصویر آورده ایم. در دو تصویر زیر شما میتوانید جزئیات بسیار کاملی از این بازی ها را مشاهده کنید.

به عنوان مثال: ترکیب اصلی ، جزئیات بازی ، کارت زردها ، کارت قرمزها ، پنالتی ها و تعویض ها و ...

ما تمامی جزئیات بازی را به صورت گرافیکی و با نمایشی بسیار زیبا برایتان آورده ایم. میتوانید ببینید که بازیکن ها در چه دقایقی گل زدند ، کارت گرفتند و یا تعویض شدند.

همینطور درصد مالکیت توپ ، خطا ها ، تعداد تکل ها ، شوت داخل چهار چوب ، آفساید ، کرنر ، شوت خارج چهارچوب و درصد مالکیت توپ و ...






آمار کامل بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ

اگر تصویر واضح نیست بر روی آن کلیک نمایید تا بزرگتر شود :



نحوه ی چینش ترکیب رئال در این مسابقه مانند عکس شماره 3  (چهار -  سه - سه ( 4 - 3 - 3 )) در این صفحه بود.

و ترکیب بایرن هم مانند عکس شماره 5  (چهار - دو - سه - یک ( 4 - 2 - 3 - 1 )) در این صفحه بود.







و این هم تایم لاین بازی که نشان میدهد در چه دقایقی چه اتفاقاتی افتاد

اگر تصویر واضح نیست بر روی آن کلیک نمایید :






در بازی دیگر این مرحله هم دو شب پیش چلسی انگلستان و اتلتیکو مادرید اسپانیا مقابل هم قرار گرفته بودند که این بازی با تساوی صفر - صفر به پایان رسید و بازی برگشت باید در زمین چلسی انجام شود.

مهمترین اتفاق این بازی مصدومیت جدی پیتر چک دروازه بان چلسی بود که گفته میشود تا پایان فصل بازی ها را از دست خواهد داد ...





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد