دربی هفتادو هشتم هم صفر صفر شد !!

همونطوری که دیدید ( و البته شاید هم ندیدید که خوب چیزی رو از دست ندادید! ) دربی 78 ام بین پرسپولیس و استقلال هم مثل سه دیدار قبلی با نتیجه صفر=صفر به پایان رسید تا به قول سام درخشانی همه سرشون را راحت روی بالش بزارن!


این مسابقه نکات جالبی نداشت تا بخواهیم تحلیل کنیم و یا در مورد آنها حرف بزنیم اما بعضی از حادثه هایی که داخل زمین اتفاق افتاد و شوخی های کارشناسان و میهمان های برنامه داخل استودیو را در ادامه مطلب برایتان آوردم ...




 







اتفاقات مهم بازی:


1)- حدودا اوایل بازی پیام صادقیان با یک ضربه لگد سینه ی سیاوش اکبر پور را هدف قرار داد تا کارت زرد بگیره و همینطور این موضوع باعث یک درگیری شدید لفظی بین خلعتبری و پیام صادقیان شد.


2)- در اواسط نیمه اول مهرداد اولادی یک لگد به سید جلال حسینی زد که این بار داور بازی ندید.


3)- قشنگترین صحنه بازی شوت محمد نوری از روی ضربه ایستگاهی بود که در دقیقه 65 بازی اتفاق افتاد و به تیرک عمودی استقلال برخورد کرد. (هرچند رحمتی ادعا کرد که او توپ را گرفته اما بهر حال !)





ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حمید علی‌عسگر، محمدرضا خلعتبری، رضا حققی، محمد نوری، پیام صادقیان، محسن مسلمان، سیدمهدی سیدصالحی، میثم حسینی
سرمربی: علی دایی

ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، ساموئل، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری،سیاوش اکبرپور،مهرداد اولادی( از دقیقه 59 مجید غلام‌نژاد) و محمد قاضی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی









اتفاقات پس از بازی:



1)- خداحافظی سعید مظفری زاده از دنیای داوری! سعید مظفری زاده پس از پایان بازی پیراهن خود را درآورد و در زیر آن یک پیراهن مشکی بود که رویش نوشته شده بود : خداحافظ!  به همین دلیل تمام بازیکنان پرسپولیس و استقلال به سمت او رفتند و با روبوسی و دعوا بر سر گرفتن پیراهن مظفری زاده او از دنیای داوری خداحافظی کرد. علی کریمی بازیکن محبوب پرسپولیس (بازیکن فعلی تراکتور سازی) هم پس از این خداحافظی اعلام کرد که از شنیدن خبر شوکه شده اما برای مظفری زاده آرزوی موفقیت میکند.


2)- در پایان این بازی از هیچ بازیکنی تست دوپینگ گرفته نشد که در نوع خود عجیب بود.









در استودیو :



1)- در استودیو لیگ برتر و با حضور پیمان یوسفی ، پژمان جمشیدی ، سام درخشنده ، احسان حدادی و ... شوخی های جالبی انجام میشد که بسیار دلچسب تر از بازی بود.


2)- پژمان جمشیدی تحلیل خوبی از وضعیت فعلی فوتبال ایران داشت. او گفت : در حالی که علی کریمی و فرهاد مجیدی در 10 سال گذشته و در دوران اوج جوانی خود تنها یکی از بهترین بازیکنان ایران بودند اما حالا و در این سن بالا بهترین بازیکنان ایران هستند و این نشان میدهد که بازیکنان فعلی فوتبال ما حتی توان رقابت با پیری بازیکنان قدیمی را هم ندارند!!










و بدین ترتیب این دربی بی ارزش به پایان رسید. به قول کارلوس کیروش در ایران فقط دستمزدها حرفه ای است. امیدواریم به بازیکنان امثال پیام صادقیان کمتر پول بدهند تا ماهانه 15 میلیون تومان خرج پول لباسش نکند و نگوید که همه علی دایی را به خاطر پولش دوست دارند!


و همینطور آقایان مدیرعامل های استقلال و پرسپولیس یعنی فتح الله زاده و رویانیان که تا یک سال قبل بازی به هم فحش میدهند و هم دیگر را میشورند و روی بند پهن میکنند، قبل بازی نیایند همدیگر را ماچ نکنند و با هم فوتبال بازی نکنند.


امیدوارم امیر قلعه نویی کمتر به فکر نتیجه گرایی و حفظ رکورد بدون شکست خود باشد تا شاهد بازی جذابتری از این پس باشیم.


آقایان لطفا رعایت کنید ...


نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 11:31 http://mra274@live.com

سام درخشنده؟؟؟؟
والا بخدا یکم سوادم خوب چیزیه واس آدم

اینکه اسم بازیگر را نمیدونستم چه ربطی به سواد داشت؟
خوب سام درخشانی !
اصلاح شد ...
الان شما هم جای سایت و ایمیل را برعکس نوشتید و واسه سایت @ گذاشتین پس بی سوادین؟
یعنی واقعا نمیتونین کلمه های سایت و ایمیل را از هم تمایز بدین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد