جدیدترین عکس های سولماز آزمون خواهر سردار آزمون + تصاویر

مدتی ست که سردار آزمون کلا دست و دلش به شکه های اجتماعی نمیرود و زیاد عکس نمیگذارد بنابراین به خاطر اینکه ما به سردار جان علاقه داریم عکس های خواهرش را میگیریم که البته امیدواریم غیرتی نشوند و ما را ولمون کنند چون ما گردنمون اصلا کلفت نیست و از مو باریکتر است!
به هر حال عکس های سولماز یعنی خواهر سردار را در ادامه ببینید ...





عکس سولماز آزمون نشسته در طبیعت

------------------------------------

توضیح عکس از زبان سولماز آزمون : یه روز خوب با بچه های خوب

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): چه عینک دودی ای. چه موهای فشنی.


  








عکس بیلیارد بازی کردن سولماز آزمون و سردار آزمون

------------------------------------

توضیح عکس از زبان سولماز آزمون : Ye RuZe KhoB

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): یه روز قشنگ آفتابی.















عکس بیلیارد سردار با خواهرش

------------------------------------

توضیح عکس از زبان سولماز آزمون : میبرمت.

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): اون دختره دوستتونه؟ یه آستین بالا بزنین واسه سردار جان از مجردی در بیاد دیگه.












عکس سلفی سولماز آزمون در تاریکی کنار رودخانه

------------------------------------

توضیح عکس از زبان سولماز آزمون : ...

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): زاینده روده انشا الله؟!















عکس سلفی سولماز از خودش در اتاق پروو مغازه اش

------------------------------------

توضیح عکس از زبان سولماز آزمون : Otaq porow

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): مشتری نداری اونجا مگس میپرونی؟












عکس عکس دو نفره سولماز آزمون با دوست دخترش

------------------------------------

توضیح عکس از زبان سولماز آزمون : Rozhaye Khob.

------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور): این که خوبه؟ نیست؟ واسه سردار جان برین خواستگاری دیگه...





نظرات 22 + ارسال نظر
هانیه شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:59

وا اینا چین
مگه دیوونه شده سردار

خوشگلن که...

سولماز جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 00:51

مرسی از این که طرفدار داداش من هستین ولی از بعضی از دخترا مثل المای خانم پشت برادر من شایعه نساز خالکوبی دست سردار اگه میبین که المای یعنی خدا داداشیم خیلی پسر خوبی اگه بعضیا مثل المای خانم بذارن

الآن ما هم باور کردیم شما سولماز آزمون هستن. منم سوزان رونالدو خواهر کریس هستم و میخواستم بگم دخترا اینقدر دنبال داداشم نباشن...

فاطمه پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 12:32

کسی میدونه ایمیل سردار ازموون چیه لطفا اگ بلدین بدین خواهش میکنم

نه. برو اینستاگرامش

فاطمه پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 11:49

ى سواال خداایی راسته سردار با این دختره المای نامزدنن ولی شنیدم بهم خورده. ولی در هر صورت خداراشکر ک بهم خوره :پوزخند:دوستت دارم سردارجوونم

به تو چه پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 12:23

تو این عکاس این دخترا خیلی پفیوس و اسکل و شبیه کله خرا ها هستن

چه تعابیر شاعرانه ای...

ریحانه شنبه 20 تیر 1394 ساعت 14:39

لطفا سر خودتونو درد نیارین سردا مال منه افتادhttp://www.blogsky.com/images/smileys/117.png

بله. فعلا همه میگن واس ماس ...

محمد شهینی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 06:54

میشه شماره تلفن همراه خودت رو داشته باشم سولماز جان

فکر نکنم بشه و بده

Noushin یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 02:03

طفلی آقاسردارکه بیادشوهرشماهابشه این همه دخترنازوخوشگل وجذاب هس هم فقط وفقط بیادشماهاروبگیره

سردار باید ترلان پروانه رو بگیره. نه؟

فاطمه جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 02:59

لطفا در مورد اقای ازمون این طوری صحبت نکنین واسشون بد میشه .اگه واقعا ایشون رو دوستدارید اینجورئ صحبت نکنین.ایشون اقای بسیار محترمی هستن .شاید بگین اصلا ربطی نداره ولی یکی مثل من که عشقه فوتباله و این چیزا رو خوب میدونه

بنده شوخی میکنم باهاشون. قبول دارم خیلی محترم و پسر گلی هست آزمون...

المیرا جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 22:02

این کارم کردم اخه میدونی اون الان روسیست وقت نمیکنه لایک و جواب بده تنها کسی که میتونه کمکم کنه تویییییییییییییییی

من؟ نه بابا. من فقط همینو ازش میدونم. بی خیال دیگه...

المیرا شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 19:55

سلام خوبی متاسفانه لایکم نمیکنه میشه جور دیگه ای کمکم کنی خواهش میکنم

لایک نمیخواد که. برو تو دایرکت بهش پیام بده

المیرا یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 20:20

سلام منظور بدی نداشتم خیلی دوس دارم ببینمش میشه کمکم کنی لطفا

http://instagram.com/sardar_azmoun
این پیج اینستاگرامشه. باهاش میتونی تماس بگیری. البته اگه جواب بده...

ماندانا جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 13:04

آره بابا همینام از سرش زیادیاَ

این هم نظری ست

t پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 19:32 http://-

سردار عشق منه نامزده منه شوهر منه

ای بابا. چقدر خواستگار داره! پاشنه در خونه سردار اینا رو دارن از جا میکنن

المیرا دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 20:23

سلام من یکی از بیننده پروپا قرص برادرتون هستم از همه مهمتر اهل گنبدم وترکمن ام لطفا با من تماس بگیر 09393860617

اینجا که جای شماره دادن نیست! مگه خودت برادر پدر نداری؟!

SS سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:06

ترکمنانی که ویت ترکمنی خودشان رو از دست داده اند.
لعنت بر بی غیرتی...
(یک جوان ترکمن)

ای بابا...

ناشناس شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 16:01

این دختره خیلی خوشگله که میگید والا فک کنم 30 سالش باشه

واقعا؟ خوب پس به نظر شما چه کنیم؟

المای چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 18:51

پیچ پیچه

جان؟؟!! پیچ پیچه؟

المای دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 22:21

چه با ادبی تو مدیر جون

ممنون! همه بهم میگن. شما هم فهمیدی؟!

المای یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 18:09

هوی حواست باشه رو مخی!!!! سردار فعلا نامزد منه

باشه. تو رویا نامزدش باش... اصلا به من چه؟

المای پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:34

ای بابا عزیزم چقدر شما به فکر سردارین سردار اخر شوهر من میشه که شده نامزدبم

خدا نکنه بشه شوهر شما! جوون مردم بدبخت میشه...
البته شوخی کردما! ولی ناراحت شدی اشکال نداره!

solmaz شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 03:30

ghoti miva mage solmaz pesare:

جان؟ قوطی میوا مگه سولماز پسره؟
الآن این جمله به ترجمه نیاز داره.
آقای چلنگر؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد