تساوی پرسپولیس ، شکست فولاد و پیروزی نفت و استقلال. + گلزنان + جدول + ...

در مهم ترین بازی لیگ ، استقلال تهران در بازی ای که کاملا از سوی حریف خود تحت فشار قرار داشت ، توانست با تک گل آرش برهانی پیروز شود. در این بازی توپ و میدان در اختیار فولادی ها بود و آنها چندین بار توپ را به تیرک دروازه زدند و البته سید مهدی رحمتی هم یکی از بهترین بازی های خودش را به نمایش گذاشت تا امیدهای استقلال به قهرمانی بیش تر از پیش شود.

از نکات جالب این بازی اخراج بختیار رحمانی از فولاد و آندو تیموریان از استقلال بود که با این اتفاق بازی بعد را از دست دادند تا آخرین مسابقه ی تیمشان را از روی سکوها تماشا کنند.

 

 



اما در دیگر بازی مهم ، پرسپولیس تهران که امیدهای فراوانی برای قهرمانی داشت ، ابتدا و در همان اوایل بازی و با اشتباه نیلسون کوریا یک گل را دریافت کرد تا از حریف خود یعنی راه آهن که زمانی علی دایی مربی اش بود عقب بیفتد.

اما در ادامه ی کار پرسپولیسی ها موفق شدند دو گل بزنند و دو بر یک پیش بیفتند و این نتیجه تا اواخر بازی هم حفظ شد اما با گل دقایق پایانی راه آهن ، همه چیز برای پرسپولیسی ها از دست رفت زیرا پرسپولیس اگر این مسابقه را پیروز میشد میتوانست اختیار قهرمانی را در دست بگیرد و با یک پیروزی دیگر در بازی بعدی قهرمان شود اما دایی نتوانست مقابل شاگردان سابقش کاری از پیش ببرد تا عملا شانس قهرمانی پرسپولیس بسیار کم شود.


از طرف دیگر نفت تهران هم که در هفته ی پیش استقلال را شکست داده بود در این هفته هم موفق شد گسترش فولاد را با چهار گل شکست دهد تا جزئ مدعیان اصلی قهرمانی قرار بگیرد.


حال باید دید آخرین دیدار تیم ها در این لیگ چطور انجام میشود و چه نتایجی رقم میخورد. در حال حاضر چهار تیم بالای جدول بدون رقیب هستند و قهرمانی یکی از آنها قطعیست. البته کسب سهمیه آسیایی هم برای تیم ها بسیار مهم است زیرا تیم چهارم لیگ به آسیا نخواهد رفت. یکی از احتمالات هم این است که تعیین قهرمان لیگ به تفاضل گل کشیده شود. بالاخره باید منتظر ماند و دید که چه میشود...




نتایج هفته بیستُ نهم لیگ برتر:


ملوان 2 - سپاهان 3
گل‌ها: سرجیو فن‌دیک دقیقه 35 و محرم نویدکیا 56 و هادی عقیلی دقیقه 90 سپاهان، مهدی دغاغله دقیقه 44 و اسماعیل صمدی دقیقه 63

تراکتورسازی یک - استقلال خوزستان صفر
گل‌: کریم انصاری‌فرد دقیقه 14

نفت تهران 4 - گسترش فولاد تبریز یک
گل‌ها: رسول نویدکیا دقیقه 19 و 53، ووریا غفوری دقیقه 35 و علی قربانی دقیقه 77 نفت تهران و فردین عابدینی 90 گسترش فولاد تبریز

پرسپولیس 2 - راه آهن 2
گل ها: محمد عباس زاده 18 و امید عالیشاه 62 برای پرسپولیس، علی علیپور 16 و علیرضا عظیمی 86 برای راه آهن
ترکیب تیم پرسپولیس: نیلسون- نورمحمدی- بنگر- ماهینی- پولادی- صادقیان- حقیقی- خلعتبری- عباس‌زاده- عالیشاه و دهنوی.


فولاد 0 - استقلال 1

گل: آرش برهانی 23

ترکیب تیم استقلال: مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده، آندرانیک تیموریان، آرش برهانی، احمد جمشیدیان، پژمان نوری و محمد قاضی




و این هم جدول کامل لیگ با تمام جزئیات پس از انجام بازی های هفته ی 29 ام. تنها یک بازی دیگر مانده تا تکلیف قهرمان مشخص شود.







محرومان هفته ی آخر یعنی سی ام عبارت اند از :



آندرانیک تیموریان  - استقلال تهران
ابراهیم صالحی - استقلال خوزستان   
علیرضا نظیفکار - داماش گیلان
روزبه شاهعلی دوست - مجید ایوبی- بابک حاتمی- سایپا البرز



حامد پور عمرانی - صبای قم   
عبدالله کرمی قلعه طوقی - بختیار رحمانی-  فولاد خوزستان
محمدعلی احمدی - فولاد مبارکه سپاهان   
سید احمد سید صالح آهی - ملوان بندر انزلی

احمد آل نعمه - حمید بوحمدان-  نفت تهران




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد